Krökatråden

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
:indianfylla

Du har väntat på att jag skuylle lyfta tråden va? :banana
Krökatråden är faktiskt helt fantastisk när det är förförsupning innan man åker på en riktig förfest. När man bara sitter och dricker nån öl hemma och spelar gitarr och sjunger i sin ensamhet precis sådär salongsberusad som man törs vara när man är ensam.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fortfarande sjuk som ett arsel, väntar bara på att tjejen ska komma hem och göra mat åt mig :(
Idag blir det minst ett glas med whiskeY, dock utan cola. Sen blir det ett par groggar med whisky också och sen har doktorn ordinerat minst en G&T.
Om inte det jagar bort febern så kommer jag aldrig bli frisk :gråta

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fortfarande sjuk som ett arsel, väntar bara på att tjejen ska komma hem och göra mat åt mig :(
Idag blir det minst ett glas med whiskeY, dock utan cola. Sen blir det ett par groggar med whisky också och sen har doktorn ordinerat minst en G&T.
Om inte det jagar bort febern så kommer jag aldrig bli frisk :gråta

Whisky funkar alltid när man är sjuk! :fakta Om inte annat känns det bättre å va sjuk :hihi

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
kommer bli koma ikväll... har redan dragit i mig 4 öl på 45 minuter utan någon mat i magen :yoparty

kanske att man skall avsluta dagen med starkt:)

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Precis, det är ALLTID lättare att tycka synd om sig själv när man dricker en whisky till det :hihi

För att inte tala om vad jäla synd det är om en dagen efter när man är dubbelt sjuk!

Men den tanken tänker man sällan när imunförsvaret satt ned tankeförmågan.....bara skit med kroppen.

Henrik

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
För att inte tala om vad jäla synd det är om en dagen efter när man är dubbelt sjuk!

Men den tanken tänker man sällan när imunförsvaret satt ned tankeförmågan.....bara skit med kroppen.

Henrik

Då är man förhoppninsvis så bakis att man glömmer resten :tummenupp

Viken

Hoj i delar
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Vespa sprint bastardo 221cc 1969
Hur har jag kunnat missa den här tråden? Började läsa i början men insåg att inläggen var från 2005. :tummenupp Länge leve krökatråden!

Dominator-Rocks

Guest
Tja fan. Nu har jag fått i mig några bira. Ska jobba imorrn så jag måste snart sluta. Imorrn däremot blire åka av!

Mina bira är slut för länge sen, skall upp tidigt i morgon.

Men nästa helg skall det bli grabbkväll i sommarstugan inkluderat vinterbad :tummenupp

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Ett glas Glen Garioch 15 årig med fåpyllning och två danska pilsner samt en garre men nu får det va nog.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag blev bjuden på en massa, men ska upp tidigt imorrn (kl 10) och kränga hoj, så jag får ta mig i kragen nu. Det duger inte att stinka sprit när man ska snacka med kunder. Imorrn tar jag nya tag :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping