Krökatråden

Dominator-Rocks

Guest
I morn smällere :banana då packar grabbarnagrus bilen full med gottigheter och drar ut på landet.

Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel :cdevil och sist men får absolut inte glömmas Resorb.

Avresa 13:00 :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
I morn smällere :banana då packar grabbarnagrus bilen full med gottigheter och drar ut på landet.

Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel :cdevil och sist men får absolut inte glömmas VASELIN.

Bra tänkt där, jag kom ihåg hur mycket du klagade över hur ont du hade efter senaste resan till sommarstugan.

Själv så arrangerar tjejen nån bröllopsgrej så jag är solo ikväll= En iskall grogg i näven och en actionrulle på bion! *Fast det kanske blir ett snyft-drama istället :gnissla *

Edit/ På lördag arrangerar jag för övrigt kräftskiva, då ska det insupas Skåne och alla möjliga tänkbara drycker förutom öl. Kan bli en hård helg, känner det på mig...

Dominator-Rocks

Guest
Bra tänkt där, jag kom ihåg hur mycket du klagade över hur ont du hade efter senaste resan till sommarstugan.

Själv så arrangerar tjejen nån bröllopsgrej så jag är solo ikväll= En iskall grogg i näven och en actionrulle på bion! *Fast det kanske blir ett snyft-drama istället :gnissla *

Edit/ På lördag arrangerar jag för övrigt kräftskiva, då ska det insupas Skåne och alla möjliga tänkbara drycker förutom öl. Kan bli en hård helg, känner det på mig...

Ha ha drog faktiskt precis iväg ett sms till polarn, Glöm inte vaselinet :rofl

Vilket sammanträffande :hihi

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel :cdevil och sist men får absolut inte glömmas Resorb.

Dra ut på landet? Du bor ju fan på landet redan :rofl :rofl

Dominator-Rocks

Guest
Nix. Inte avis på landet. Men jag är avis på de som har ett eget dubbelgarage i anslutning till sitt hus. Det är det ENDA som lockar med att bo på landet.

Har du dubbelgarage?

Näh en liten liten verkstad och ett garage.

För att det skall bli lite OnTopic så brukar jag ibland kröka lite i verkstaden och garaget :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Näh en liten liten verkstad och ett garage.

Det kan funka. Vore faktiskt skönt att ha ett ställe där man kan mixtra med sina pinaler, samt ha hojen parkerad inomhus "hemma".

Men men. Man kan inte få allt. Som det är nu är fördelarna med att bo i stan större än fördelarna att bo på landet. Inte alls omöjligt att det ändras vad det lider....

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Det kan funka. Vore faktiskt skönt att ha ett ställe där man kan mixtra med sina pinaler, samt ha hojen parkerad inomhus "hemma".

Men men. Man kan inte få allt. Som det är nu är fördelarna med att bo i stan större än fördelarna att bo på landet. Inte alls omöjligt att det ändras vad det lider....

Ett litet långskott... men var det inte du som köpte nån "lyxlägenhet" med inflytt i år?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
I brist på nåt roligare att göra blir det en whisky hemma i soffan nu. Imorgon blir det fler :fyllisar

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Två kassar berusningslycka i form av Brooklyn Lager och DVD'n med Thåström från Röda Sten 02 borgar för en skön stund i soffan, he'på'er :fyllisar

Dominator-Rocks

Guest
Fredagens kröka vart rejält lyckat :tummenupp :banana

Ankomst 14:00
Ut i skogen med såg i högsta hugg 2tim senare hade vi en rejäl hög virke nere vid stranden uppkapad å klar :tummenupp Nu var vi välförtjänta av lite Öl whisky å ölkorv :öl

16:00 Nintendot roddades fram lite schyst musik slogs på och det gameades fram till kl 19, nu började vi med maten hemmamarinerad Kalv entrecote slängdes på grillen :tungan Det åts och dracks och sen gameade vi fram tills kl var tolv då kom vi på att vi hade en rejält stor hög med ved liggandes :hihi Eldnings time :yoparty

Proppade tunnan full och på med lite diesel, roddades fram lite dynor att sitta på, chips öl vin och whisky där vart sittandes förtrollade av eldens lågor. När veden var slut var visst klockan fem :näsblod så då var det dags att släcka och gå och lägga sig!

Det låter kanske inte så ball men det var en sjukt soft kväll/natt :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Bjuder på lite flames!

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad