Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Om en timme smakar jag på en Yamazaki 12 yrs och sedan blir det Kapten och Cola.
Om en timme smakar jag på en Yamazaki 12 yrs och sedan blir det Kapten och Cola.
I morn smällere då packar grabbarnagrus bilen full med gottigheter och drar ut på landet.
Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel och sist men får absolut inte glömmas VASELIN.
Avresa 13:00
Bra tänkt där, jag kom ihåg hur mycket du klagade över hur ont du hade efter senaste resan till sommarstugan.
Själv så arrangerar tjejen nån bröllopsgrej så jag är solo ikväll= En iskall grogg i näven och en actionrulle på bion! *Fast det kanske blir ett snyft-drama istället *
Edit/ På lördag arrangerar jag för övrigt kräftskiva, då ska det insupas Skåne och alla möjliga tänkbara drycker förutom öl. Kan bli en hård helg, känner det på mig...
I morn smällere då packar grabbarnagrus bilen full med gottigheter och drar ut på landet.
Nerpackat Öl vin och whisky massor god mat massor ölkorv massor chips/nötter ett Nintendo Wii en massa varma kläder en sovsäck och Diesel och sist men får absolut inte glömmas Resorb.
Avresa 13:00
Dra ut på landet? Du bor ju fan på landet redan
Jag trivs här :bonde
Du är bara avis bondewannabe
Nix. Inte avis på landet. Men jag är avis på de som har ett eget dubbelgarage i anslutning till sitt hus. Det är det ENDA som lockar med att bo på landet.
Har du dubbelgarage?
Näh en liten liten verkstad och ett garage.
Det kan funka. Vore faktiskt skönt att ha ett ställe där man kan mixtra med sina pinaler, samt ha hojen parkerad inomhus "hemma".
Men men. Man kan inte få allt. Som det är nu är fördelarna med att bo i stan större än fördelarna att bo på landet. Inte alls omöjligt att det ändras vad det lider....
Ett litet långskott... men var det inte du som köpte nån "lyxlägenhet" med inflytt i år?
Lyx och lyx. För mig blir det jäkligt lyxigt med 50 m2 till och utsikt över stan
Med lite flax går hojen in i hissen så att jag kan meka med den på terassen.
Två kassar berusningslycka i form av Brooklyn Lager och DVD'n med Thåström från Röda Sten 02 borgar för en skön stund i soffan, he'på'er
Det låter kanske inte så ball men det var en sjukt soft kväll/natt
Eld är alltid kul. yroman
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2