Krökatråden

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:
Öööh, har inte satt min fot på en ålandsbåt sen -90. Kanske ska släpa mig bort till Garbo till helgen då.

Jorå! nu ere freeedag! :fyllisar så Starfighter *asg* har inte vart på Garbo sen dackefejden? Då ere väl dags? Ta me ett par laxar o röj!

Själv ska jag på middag i kväll, vit linneduk, levande ljus, mat... o tjaaa vem vet hycklar man rätt kanske det blir lite vuxenlajja :lol

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Gött,, fredag igen. :banana

Fest idag å i morgon.. Blir nog en tuff söndag,. Man är ju inte 20 längre :(

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
crf 450 skrev:
Jorå! nu ere freeedag! :fyllisar så Starfighter *asg* har inte vart på Garbo sen dackefejden? Då ere väl dags? Ta me ett par laxar o röj!

Själv ska jag på middag i kväll, vit linneduk, levande ljus, mat... o tjaaa vem vet hycklar man rätt kanske det blir lite vuxenlajja :lol

YEAH. Man kanske skulle sikta in sig på Garbo ikväll. Haha. Det känns bara lite jobbigt att åka BORT från stan för att parta när man bor mitt i smeten. Bäst för er att Garbo är bra. Antar att det kostar en massa inträde där? När bör man komma dit? När stänger dom?

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Dax för trådlyft.

Vad håller ni på med? Är det bara jag som partar lite ikväll? :yoparty

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Av någon jävla anledning känner jag inte för att festa ikväll, har tatt 2 öl och kommer inte ta några fler.
Vad är det för fel på mej? Börjar jag bli gammal? :confused:

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
R eller Motard ?
Wunder skrev:
Av någon jävla anledning känner jag inte för att festa ikväll, har tatt 2 öl och kommer inte ta några fler.

saker är olika roligt olika gånger, ibland tröttnar man...

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Wunder skrev:

Nä.. Inget fel, du håller nog på att bli vuxen :3freak precis som jag, men ibland blixtrar man till. För min del blir det utgång och klackarna i taket ikväll. Är bara på gott humör, trots att jag har det minst sagt motigt på jobbet just nu. Allt botas med några groggar och trevligt sällskap på fredagen. Under helgen ska man inte behöva tänka på jobb och problem.

För några veckor sedan satt jag här framför datorn helt ensam och tyckte allt var allmänt pest, men fick kontakt med tejpmannen här på forumet. Han är 14 år yngre än jag, men vi bestämde oss för att gå ut och härja tillsammans. Saatan vilken lustig kväll vi hade.

(Plötsligt händer det. HAHAHAH)

Jag lever efter devisen att livet inte blir roligare än man gör det till, och det funkar faktiskt. Oftast. Testa & skål!

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Starstriker skrev:
Nu har vi en träningstråd, en viktminskningstråd och en snustråd här på forumet. Denna vecka verkar ha gått i hälsans tecken.

Startar därför en krökatråd eftersom det verkar vara ett stort intresse hos många.

Mina två bästa polare har vit MÅNAD (alltså inte vit vecka) och det här går ut över mig eftersom jag inte har nån att dynga till med på fredagskvällarna. Det är pest.

Visst skulle man klara sig utan alkohol i en månad, men oj vad trist livet skulle bli. Någon som lyckats ?

Vaddå? en månad blir det ju ibland utan att man tänker på det! Kom igen om du säger ett halvår!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
**korspost** men den passar här................

Här händer det fan ingenting. Hade förfest........ Skitkul.... När vi kommer utanför dörren är sällskapet skitfulla. Köpte en öl till polaren nere på Olssons, men han smuttade bara på den och ville hem. Vafan!?!? Hur blev det så? Hemma är allt soft men när man kommer ut är alla plakat!? Fattar inte.

Jag är ju på världens partyhumör!!!!!!!! Lite sent at gå vidare nu 0216....

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
haha, ig[r n'r tjejerna hade stuckit saa blev jag oandligt full. Jag minns inget f;rutom att jag spydde en hel del, jag rullade in i vardagsrummet fr[n toan, skrek lite obsceniteter och somnade direkt sittandes.

Nu till saken, vi hade t'nkt g[ ut ikv'll ist'llet f;r att sitta i v[rat hotellrum och supa oss galna. Vart ska man+
Vi 'r i stockholm om ni inte f;rst[r det!
Den yngsta jag 'r med 'r 20, vi vill ha tag p[ n[tt schysst st'lle som vi alla kan dra p[

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Starstriker skrev:
**korspost** men den passar här................

Här händer det fan ingenting. Hade förfest........ Skitkul.... När vi kommer utanför dörren är sällskapet skitfulla. Köpte en öl till polaren nere på Olssons, men han smuttade bara på den och ville hem. Vafan!?!? Hur blev det så? Hemma är allt soft men när man kommer ut är alla plakat!? Fattar inte.

Jag är ju på världens partyhumör!!!!!!!! Lite sent at gå vidare nu 0216....

Fortfarande partysugen eller är det baksmälla idag?
Haka på ut ikväll? Vi ska dra i samlad trupp till MCE:s höstfest.
Förfesta på klubben (Rapido) från kl 18. Sen går abbonerad buss kl 20.30 från klubben. (återresa ca 02.00) De e bara o hänga på.

//Robban

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Zlide skrev:

Fortfarande partysugen eller är det baksmälla idag?
Haka på ut ikväll? Vi ska dra i samlad trupp till MCE:s höstfest.
Förfesta på klubben (Rapido) från kl 18. Sen går abbonerad buss kl 20.30 från klubben. (återresa ca 02.00) De e bara o hänga på.

//Robban

Idag är det tyvärr riktigt illa. SNORBAKIS. Oförtjänt faktiskt. Bakis, ok, men inte såhär. Kan inte sova, knappt röra mig, inte äta....... och kroppen vill bara kräkas (men det får den inte). Hade gärna hakat på ikväll, men i det här tillståndet är varje minut en kamp för överlevnad.

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Starstriker skrev:
Idag är det tyvärr riktigt illa. SNORBAKIS. Oförtjänt faktiskt. Bakis, ok, men inte såhär. Kan inte sova, knappt röra mig, inte äta....... och kroppen vill bara kräkas (men det får den inte). Hade gärna hakat på ikväll, men i det här tillståndet är varje minut en kamp för överlevnad.

Haha...sån tänker jag bli imorgon!!
Nä det är inget kul att känna sig sådär om man inte varit med om en riktig resa dan innan...

Det går flera tåg! :tummenupp

Krya på ´re!

hannibal

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Hoj
Hemligt tills vidare
var på fest igår, tog cirka 5-6 för många öl änv ad jag borde ha druckit så ja var rätt redlös, skämde nog ut mig lite, slogs lite me en polare på skoj oxå, ont som fan i benet idag :gnissla

får se om det blir nåt ikväll, tror inte ja orkar..

undrar fortfarande var är cirkapris på ett helrör på krogen?

Skönt att vara ung

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hannibal skrev:
var på fest igår, tog cirka 5-6 för många öl änv ad jag borde ha druckit så ja var rätt redlös, skämde nog ut mig lite, slogs lite me en polare på skoj oxå, ont som fan i benet idag :gnissla

får se om det blir nåt ikväll, tror inte ja orkar..

undrar fortfarande var är cirkapris på ett helrör på krogen?

Skönt att vara ung

1500 :- ?

Tobbe81

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Var på krogen IGEN igår :fyllisar , fy faan va kul vi hade :banana , dansgolvet var täckt med centimetertjockt glassplitter :kocko , men annars var det superb :banana . Rätt bra form även idag, bara lite trött :tungan . Snart e de helg igen... :hihi

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Tobbe81 skrev:
Var på krogen IGEN igår :fyllisar , fy faan va kul vi hade :banana , dansgolvet var täckt med centimetertjockt glassplitter :kocko , men annars var det superb :banana . Rätt bra form även idag, bara lite trött :tungan . Snart e de helg igen... :hihi

:) Jag nöjde mig med utgång i fredags. Trodde jag skulle dööööö igår. Det var faktiskt hemskt. Kunde inte ens sova.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:

Jag vet är ligt talat inte. Dricke inte för mycket och blir inte för full. Däremot blev jag förbannat bakis dagen efter. Vet inte varför. Helt värdelöst.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping