Krökatråden

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Hemma från jobbet,öppnat en go mariestad Turbonegro och zillion dollar sadist på HÖG volym...snart kommer polarna och sen ut på stan o bränna de sista slantarna.

Fredagar är bäst :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ja fan vad skönt det är..... Måste bara få med någon UT ikväll. JAg har behov av lite samkväm. Polarna verkar slöa idag. Det är alfapet och alla möjliga ursäkter tydligen......

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Segt här med... förfesten har knappt börjat, och på stan är det nog ganska lugnt sen... Lön nästa vecka!! :banana

4e ölen nyss knäppt!

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Jaa.. då vare söndag o en tim kvar till fyrans 9bio som dom flesta brukar låta avsluta veckan.
Haha! nån som e sugen på o dra ner på stan o sänka ett par stadiga :tungan
hepp inte det.. några skojjiga händelser under krökningen i helgen då?

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Nu är det snart fredag igen :banana
Här gäller det att vara optimistisk minsann !

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Starstriker skrev:

Jepp, det gäller att börja planera i tid! :) Du är väl ute mycket i Vasastan? Jag skulle in på Olssons skor(video?) i fredags men kom inte in. Krävdes medlemskort. Inte har det väl varit så tidigare?

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Så där!

Då överlevde man konstant fylla torsdag-söndagmorgon!
Hyrde en stuga med några kompisar och har festat järnet hela helgen!

Har klarat av 1.5flaska Sambouka, 0.5flaska Tequila, 10öl, 2bag-in-box + lite extra gott gott...
Men efter en calzone och en BigMac igår så är man på top igen!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Kevorkian skrev:
Jepp, det gäller att börja planera i tid! :) Du är väl ute mycket i Vasastan? Jag skulle in på Olssons skor(video?) i fredags men kom inte in. Krävdes medlemskort. Inte har det väl varit så tidigare?

Nej, så har det inte varit tidigare. Det där med medlemskort är dock BULL. De försökte med det för några månader sedan, då man försökte göra stället till mer exklusivt med VIP-folk. Inte ens jag som varit stammis där under några år fick komma in. Hursomhelst kom inte stureplansfolket dit, så stället var närapå tomt under några veckor. Sen släppde de på medlemskort-kravet igen så nu har allt återgått till det normala.

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Starstriker skrev:

:D
jaa.... tisdagar är BÄST! Läängst till måndag... hehe.. Åh vad den här veckan kommer bli torr (både i krökat o actionmässigt) men till helgen så har nog de flesta laddat batterierna + pluskan :) o så kommer mässan :)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Blev bra fest i lördags.
Jag, Ikon, Twice, Zeb_Macahan, grevnertz, The Wanderer, Toftis & Olden var hos SP1Kungen och söp, sen blev det utgång, köer överallt...

Hamnade på Bishops Arms där medelåldern låg över 65 år till sist. Massa MILFs, eller vad säger du Ikon?? :D :fyllisar

Therudeboy

Guest
Är fortfarande bakis sen lördagen. Men det är ju glömt till fredag kväll. :fyllisar

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Jag krökade bort alla mina pengar i fredags, har 4.50 kvar på kontot...rätt skönt att det är lön imorrn må jag säga!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
KalleBalik skrev:
Jag krökade bort alla mina pengar i fredags, har 4.50 kvar på kontot...rätt skönt att det är lön imorrn må jag säga!

Så låter en sann R1-ägare. Alltid tomt på kontot !

Henken

Guest
Flytta ner till Barcelona for fan! Cirka en euro for en bars och soligt vader. Kanonlage for att satta spratt pa lite pengar. Dock livsfarligt att raggla omkring da de kor ratt snabbt & obrytt.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Henken skrev:
Flytta ner till Barcelona for fan! Cirka en euro for en bars och soligt vader. Kanonlage for att satta spratt pa lite pengar. Dock livsfarligt att raggla omkring da de kor ratt snabbt & obrytt.

Låter inte så tokigt. Kan man få något jobb därnere då måntro?

Idag är det lillördag, och LÖNEN har kommit. Bäst att man sticker ut och tar några bira ikväll medan det fortfarande finns pengar på kontot ! :banana

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Starstriker skrev:
Idag är det lillördag, och LÖNEN har kommit. Bäst att man sticker ut och tar några bira ikväll medan det fortfarande finns pengar på kontot ! :banana

He he, ja det gäller att passa på. Själv satt man på Arizona(Karlbergsvägen) och hinkade bira igår. Är måttligt road av att vara på jobbet idag :fyllisar

Tydligen är det pub med jobbet ikväll...hmmmm, får se hur det blir med det.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Arizona !? Vad är det för någe? Har jag aldrig hört talas om, trots att jag bott i krokarna i 13 år :confused: Är det någe bra ställe?

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Det ligger ett par hundra meter från Rabarber mot Karlbergs station. Rätt trevlig miljö & hyfsat käk. Dock är det mer "mat än barhäng" över det.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring