Haha nej jag var kanske otydlig. Vad jag menade var att alla skador utom två var kosmetiska, och det störde mig att hojen blev tvungen att stå så länge på grund av dessa två skador, när jag hade kunnat åka som vanligt om det inte vore för det med framhjulet.
Angående att kontakta en verkstad så hade jag gjort det för länge sedan om det inte vore för att mitt försäkringsbolag avråder mig från att göra det. Ifall jag skulle kontakta en verkstad som motpartens försäkringsbolag inte vill att jag ska reparera hojen hos så får jag inte reparationerna betald. Så jag känner mig rätt maktlös, det enda jag kan göra är att ringa en gång om dagen och tjata.
Ok, sorry.
Vad är det för bolag? Aldrig hört talas om att man sitter och väntar på att andra bolaget styr hur det egna fordonet ska repareras.
Man för sin sak mot sitt egna bolag. Deras kvittningssystem har man inte med att göra. Förstått att det kan bli trubbel med nya, små bolag som ofta verkar lägga sig platt. Får du dåliga råd av ditt bolag så vänd dig till Kommunen så kan konsumentvägledaren guida dig rätt.
Kom i yen, var inte så flat!
Last edited: