Ja, speciellt för priset: www.emlineamoto.comJ@vligt schysst ljud!
Runt 3 500 sek ink. frakt! Katten är ju kvar, antar att man inte behöver mappa om och ha sig?
Pris ovan inkl. DB-killer enligt säljaren.
Ja, speciellt för priset: www.emlineamoto.comJ@vligt schysst ljud!
Okej där ser man, kollar man webben så är det bra mycket dyrare än 5500:- som han gav, så Gorazd har gett honom ett bra pris.
Men skall man köra snikvarianten så finns Arrow på Ebay. Hittar dessvärre inga "youtube-sound" på dom.
View attachment 400716
Jag vet det var ett tag sen du skrev, men jag svarar ändå (Jag har vart utan internet ett tag tyvärr:/)Jag är själva sugen på en hasplåt. Vilket fabrikat valde du? L
ägg gärna upp en bild och en kommentar hur du har upplevt installationen och praktiskt användande.
Hitta en tub, först kör han original, sedan med wings-röret, knappt märkbar skillnad.
Sedan verkar Wings röret kosta endel, hitta det i Australien, 6000:- naket, sedan tillkommer 1500:- för fästen å shield, samt frakt & tull. Här
"Hej alla barn nu blir det barnprogram, nu skall vi se vad farbror Frej tar fram", vad kan man göra.."
Japp, här kommer årets tips, topbox suger "tipbox" duger
Vad behövs köpas in? Ingenting!
Slit ut datorn från laptopsväskan, erkänn den förbrukad, ta 4.st M8-bult med karosseri-bricka, en hålpipa 10mm. Banka fyra skott i den - klar!
Dokumentfack med pennställ får man köpet.
Kan man få ett bud på patentet innan jag säljer till kineserna?
View attachment 400717View attachment 400718
Men va fan!! Det är ju en pizzakartong du satt hojröven väx upp och köp en riktig hoj istället...Mer Bumse till folket
"Måste" lägga ut en bild från dagens åkning... Kallt men fan vad jag gillar den här hojen! Karoo 3 funkar över förväntan på asfalt och rätt bra på grusväg, det är framhjulet man skulle önska lite mer bett i!
View attachment 401863
Möjligtvis en kebabpizza då,,med hemkörningHA!
Jag har redan fått beställningar.i
Jag var taggad på en orange först med, men tyckte den blev lite för mycket. Dekalerna skulle vart någon annan färg tex. Jag köpte en silver då jag gilla den mer efter sett den live. Den blir lite mer diskret men ändå super läckerTänkte mig nog en orange ända till jag såg en grå live, inte lika säker nu.
Imorgon är det ordnat provkörning för mig.
Såg en R när jag var i Tjockholm.
Grymt snygg i den färgsättningen!
Jag är lite för kort i rocken för en R så det får bli orange eller grå.
Tänkte mig nog en orange ända till jag såg en grå live, inte lika säker nu.
Dagen i-lands problem...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |