GPS-fästet behöver slipas av lite vid vredet till rutan
Jaha då har man köpt en 1190 Adv. Har aldrig provkört den men har suttit på den några gånger.
Hoppas det blir bra.
Är det nått som man ska tänka på innan man ger sig ut, har köpt en ny -14 som jag får på Måndag.
Jaha då har man köpt en 1190 Adv. Har aldrig provkört den men har suttit på den några gånger.
Hoppas det blir bra.
Är det nått som man ska tänka på innan man ger sig ut, har köpt en ny -14 som jag får på Måndag.
Kör inte grus på allvar förrän du har rett ut om luftfilerboxen funkar som det skall. Det finns två allmänt accepterade lösningar:
1. Du köper ett UNI- filter som du monterar själv.
2. Du kan antagligen få din luftbox uppdaterad till -15 års luftbox gratis. Då får du nytt tvätbart filter på köpet. Eventuellt får du ett UNI- filter.
Har bestämt att inte köpa nått till den nya hojen men ett slipon är ju motiverat att köpa, tycker den är lite för tyst. Blir ett Wings, vet att någon testat detta och var nöjd.
Ska man ha original längd eller deras korta modell?
Annars tycker jag att den funkar fint, har kört drygt 200 mil nu och allt funkar fint.
Det ända är att jag har ett litet oljeläkage under någonstans. Är en packning som ska bytas på Tisdag.
Dom byggde om luftfiltret till 2015 års spec. på servicen så nu borde det ju vara säkert.
Har bestämt att inte köpa nått till den nya hojen men ett slipon är ju motiverat att köpa, tycker den är lite för tyst. Blir ett Wings, vet att någon testat detta och var nöjd.
Ska man ha original längd eller deras korta modell?
Har någon provar KTM,s touring ruta? Har lite väl mycket turbulens över 130/kmh.
Tittade lite på MRA spoiler, pratade med en kille på touratechs träff och han var nöjd. Kanske ett alternativ? Finns väl två olika modeller, en sport och en touring?
Är ca 1,80 lång.
Ska se om jag kan hitta tråden igen, annars finns ju denna också http://www.ktmtwins.com/ktm-60308965000Nån som vet om 1290 rutan passar rakt av eller behövs det någon anpassning Kör med Touratechs spoiler som är en förbättring men inte optimal.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|