roffe, kul med input! Räcker det att justera bort glappet i gashandtaget? Läste nånstans om att justera gasspjällen också, med vacuum och grejer, lät jobbigt värre.
Roffe, tack för input, ser ut som Triggerhappy's semester är "räddad".
Roffe, tack för input.
Nu behöver bara Markus köpa grejer å faktiskt ge mig tillgång till hojen så skall det nog bli ordning på det hela.
Följdfråga, har denna hoj en vacuumstyrd flärp i insuget som kan bidra till avslaget?
Jag har inte hunnit läsa in mig alls på denna hoj...är det dubbla spjäll i varje spjällhus? En på gaswire å en Servostyrd?
Xjell-kåpglas för r-hojar, a.k.a double bubble. Skämtet föll platt; Bubble bobble var ett datorspel på 80-talet.
Jaha, då har man haft sin 08-a i en dryg månad och kört in sig på den! Riktigt kul hoj! Har ju en SD också sen tidigare så lite van vid KTM är man ju... Första bandagen blir 3-4 aug på Åsen. Någon som ska dit?
View attachment 388187
SD + RC8, trevlig kombo
Jag ska till Gåsen, men med Bumse...
Första bandagarna... kommer garanterat inte bli dina sista..
dom har problem med ljudet även på orginalsystemet
Tittar lite år RC8R hållet och funderar lite på tips om Försäkringsbolag. Vad kör ni som kan vara prisvärt?
Med vänlig hälsning Jonas
Tittar lite år RC8R hållet och funderar lite på tips om Försäkringsbolag. Vad kör ni som kan vara prisvärt?
Med vänlig hälsning Jonas
Nu fryser helvetet isglassar för fulla muggar.
Det är gott med isglass! Men det är först nu som jag märkt att BMW har en V-twin!
Eller jag tror det är BMW.. det har i alla fall tre bokstäver..... öööööh...
Jag har regnummer och kollar runt lite på olika bolag Roffe. Som jag har förstått det så har märkesförsäkringen upphört på kottarna??? (sant?)
Har skickat en förfrågan till insplanet, med får svar först i morgon. ;-)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |