Du ska ge fan i att skriva hur kul och bra den är att köra! Tänker du inte alls på oss som inte har planerat att hämta ut hojen förrän till våren!?
Tycker vi stänger den här tråden till mars så ångesten inte blir för stor nu under vintern....
Nej, skriv på. Bara kul att läsa... Håller med Magi om att jag också väntar på att det ska komma lite fler alternativ på avgassystem då acra är så sjuuukt dyra!
Hade varit kul om nån kunde släppa ett system som hade liknande design som prototypen hade.
Så otroligt läckert!
...och god jul på er.
Har redan varit i kontakt med dem och de planerar att ha det tillgängligt i februari. Dock ser det ut som att man får offra en fotpinne men de skulle jobba på det.
Antagligen kan man behålla passagerarpinne om man valde slipon men fullrör får man nog vara utan passagerare.
Det är ju lite dumt att man måste ta bort en pinne, jag kommer ändå plocka bort dom direkt men det är ju bra att ha möjligheten att kunna ta med nån om man skulle vila det.
Hade dom nån info om vad man kan vänta sig i prisväg? Verkar ju inte vara så snuskigt dyrt till dom andra hojarna.
Det är ju lite dumt att man måste ta bort en pinne, jag kommer ändå plocka bort dom direkt men det är ju bra att ha möjligheten att kunna ta med nån om man skulle vila det.
Hade dom nån info om vad man kan vänta sig i prisväg? Verkar ju inte vara så snuskigt dyrt till dom andra hojarna.
Ni som har kollat försäkringspremien för KTM Superduke 1290 R, hur har ni gjort detta? Via registreringsnummer?
Har försökt att kolla premie via modellbeteckning, men hojen verkar inte finnas hos försäkringsbolagen än?
Regnummer. Det finns ett sådant i den här tråden som vi kunde använda oss av
var då?
var då?
Jag håller mina tummar för vad Austinracing kan få fram.
Detta är en sen prototyp än så länge.
View attachment 397094View attachment 397095
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!