åååh, jag har inte hört något om när jag kan hämta ut min hoj. Hoppades nu till helgen men kanske blir nästa istället.
Någon handlare i Sverige som släppt den till någon kund än?
När ska du sälja den? Gärna med akrapipor, tack.
Tack på förhand! xD
åååh, jag har inte hört något om när jag kan hämta ut min hoj. Hoppades nu till helgen men kanske blir nästa istället.
Någon handlare i Sverige som släppt den till någon kund än?
När ska du sälja den? Gärna med akrapipor, tack.
Tack på förhand! xD
Den som får den först lägg ut många fina bilder på just sitt ex
Visste att det var en dum ide att gå till Johans mc bara för att kolla in den i verkligheten, har aldrig haft ett större ha begär efter nån hoj!
Var bara ett par minuter där tills Johan kom och snackade, frågade honom hur många dom får in. 3 st sa han... Ööööh ok, jag tar en svart bara ploppade ur munnen på mig.
Så nu sitter man hemma och kollar på pappret där det står att man är stolt ägare till en Superduke 1290R!
Visste att det var en dum ide att gå till Johans mc bara för att kolla in den i verkligheten, har aldrig haft ett större ha begär efter nån hoj!
Var bara ett par minuter där tills Johan kom och snackade, frågade honom hur många dom får in. 3 st sa han... Ööööh ok, jag tar en svart bara ploppade ur munnen på mig.
Så nu sitter man hemma och kollar på pappret där det står att man är stolt ägare till en Superduke 1290R!
Ja det var jag och brorsan. Sjukt mycket pengar egentligen för en naken hoj. Men motorcyklar köper man inte med hjärnan, dom köper man med hjärtatDå var det kanske dig och din kompis som jag såg sitta på kontoret med Johan? Gick upp till övervåningen och klämde lite på den svarta 1290r... Känner redan för att byta hoj, och jag har inte ens fått min än... Men 150 loppor :/
Tackar, ja ibland är det fan så svårt att vara klok. Men sitter med en riktigt skön känsla i kroppen nu, lite som ett barn på julafton.Härligt. Gjorde precis samma sak för ett par år sedan när jag var på IBC i Arboga och kollade efter hoj åt brorsan. Helt plötsligt hörde jag mig själv säga "jag tar den". 5 minuter senare hade jag lagt handpenning på en ny Ducce. Märkligt hur det kan bli ibland.
Men oavsett hur det gick till så känner jag att ett grattis är på sin plats. Riktigt avis, men har inte riktigt ekonomin för det just nu.
Wohoo...Redo att hämta ut nu. Blir dock att jag gör det i helgen då jag har nästan 2 timmar till Bromölla.
Fått regnummer (tyvärr vill jag inte skriva regnummer här) och kan säga att många F-bolag skrattade när de såg vilken premie jag skulle få. Ligger mellan 40-60 kkr på hel/hel.
Får jaga lite till
View attachment 396471
Wohoo...Redo att hämta ut nu. Blir dock att jag gör det i helgen då jag har nästan 2 timmar till Bromölla.
Fått regnummer (tyvärr vill jag inte skriva regnummer här) och kan säga att många F-bolag skrattade när de såg vilken premie jag skulle få. Ligger mellan 40-60 kkr på hel/hel.
Får jaga lite till
Jag har fått flera "offerter" på över 100k på liknande hoj senaste veckorna så att köpa hoj utan att ha kollat försäkring innan ser jag som en omöjlighet. Lycka till
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|