KTM 1290 Super Duke R

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
åååh, jag har inte hört något om när jag kan hämta ut min hoj. Hoppades nu till helgen men kanske blir nästa istället.
Någon handlare i Sverige som släppt den till någon kund än?

När ska du sälja den? :rofl Gärna med akrapipor, tack.

Tack på förhand! xD

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
När ska du sälja den? :rofl Gärna med akrapipor, tack.

Tack på förhand! xD

Hehe, kanske sälja nästa år, beroende på försäkringen :gråta.
Nä, jag ska älska och vårda den. Kommer dock inte välja akta utan invänta någon annan tillverkare som erbjuder ett helrör till kanske något bättre pris.

Jonsey83

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2013
Hoj
2006 Yamaha R1
Jag sitter också och väntar på min, leveransen vart ju uppskjuten med 1 vecka så med lite tur så kommer den nu till helgen!
Spelar ju mindre roll egentligen när vädret är som det är och tillbehören som är beställda kanske inte leveras sammtidigt som hojen.. Men det blir en nice tidig julklapp till en själv ;)

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
HOHOHO...hojen är framme:yoparty..........Nu måste jag bara invänta regpapper och enligt handlaren kan jag till 99.9% hämta ut den på måndag. Tror dock att jag måste vänta till fredag (20/12) då vi har mycket på jobb sen att jag slipper betala försäkringen en hel vecka ;)

Migesson

Guest
Den som får den först lägg ut många fina bilder på just sitt ex ;) :musik

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Visste att det var en dum ide att gå till Johans mc bara för att kolla in den i verkligheten, har aldrig haft ett större ha begär efter nån hoj!
Var bara ett par minuter där tills Johan kom och snackade, frågade honom hur många dom får in. 3 st sa han... Ööööh ok, jag tar en svart bara ploppade ur munnen på mig.
Så nu sitter man hemma och kollar på pappret där det står att man är stolt ägare till en Superduke 1290R!:yoparty

Siimon

Medlem
Gick med
20 Nov 2013
Hoj
2016, Triumph Street Triple
Visste att det var en dum ide att gå till Johans mc bara för att kolla in den i verkligheten, har aldrig haft ett större ha begär efter nån hoj!
Var bara ett par minuter där tills Johan kom och snackade, frågade honom hur många dom får in. 3 st sa han... Ööööh ok, jag tar en svart bara ploppade ur munnen på mig.
Så nu sitter man hemma och kollar på pappret där det står att man är stolt ägare till en Superduke 1290R!:yoparty

Då var det kanske dig och din kompis som jag såg sitta på kontoret med Johan? Gick upp till övervåningen och klämde lite på den svarta 1290r... Känner redan för att byta hoj, och jag har inte ens fått min än... Men 150 loppor :/

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

Härligt. Gjorde precis samma sak för ett par år sedan när jag var på IBC i Arboga och kollade efter hoj åt brorsan. Helt plötsligt hörde jag mig själv säga "jag tar den". 5 minuter senare hade jag lagt handpenning på en ny Ducce. Märkligt hur det kan bli ibland.:va

Men oavsett hur det gick till så känner jag att ett grattis är på sin plats. :tummenupp Riktigt avis, men har inte riktigt ekonomin för det just nu.

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Då var det kanske dig och din kompis som jag såg sitta på kontoret med Johan? Gick upp till övervåningen och klämde lite på den svarta 1290r... Känner redan för att byta hoj, och jag har inte ens fått min än... Men 150 loppor :/
Ja det var jag och brorsan. Sjukt mycket pengar egentligen för en naken hoj. Men motorcyklar köper man inte med hjärnan, dom köper man med hjärtat :hihi

Shootaz

Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Härligt. Gjorde precis samma sak för ett par år sedan när jag var på IBC i Arboga och kollade efter hoj åt brorsan. Helt plötsligt hörde jag mig själv säga "jag tar den". 5 minuter senare hade jag lagt handpenning på en ny Ducce. Märkligt hur det kan bli ibland.:va

Men oavsett hur det gick till så känner jag att ett grattis är på sin plats. :tummenupp Riktigt avis, men har inte riktigt ekonomin för det just nu.
Tackar, ja ibland är det fan så svårt att vara klok. Men sitter med en riktigt skön känsla i kroppen nu, lite som ett barn på julafton.:)

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas

:rofl:rofl:rofl

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
Wohoo...Redo att hämta ut nu. Blir dock att jag gör det i helgen då jag har nästan 2 timmar till Bromölla.

Fått regnummer (tyvärr vill jag inte skriva regnummer här) och kan säga att många F-bolag skrattade när de såg vilken premie jag skulle få. Ligger mellan 40-60 kkr på hel/hel.
Får jaga lite till :)
993803_620553658010070_1475344244_n.jpg

Looser

IMFA
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Ducati Hypermotard 950
Wohoo...Redo att hämta ut nu. Blir dock att jag gör det i helgen då jag har nästan 2 timmar till Bromölla.

Fått regnummer (tyvärr vill jag inte skriva regnummer här) och kan säga att många F-bolag skrattade när de såg vilken premie jag skulle få. Ligger mellan 40-60 kkr på hel/hel.
View attachment 396471

Jag har fått flera "offerter" på över 100k på liknande hoj senaste veckorna så att köpa hoj utan att ha kollat försäkring innan ser jag som en omöjlighet. Lycka till :yoparty

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

Grattis till hojen, snyggaste färgsättningen också. :tummenupp
Hoppas du hittar någon rimlig försäkring, vore kul om du berättar hur det går med den biten.

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Hoj
KTM Superduke R
Jag har fått flera "offerter" på över 100k på liknande hoj senaste veckorna så att köpa hoj utan att ha kollat försäkring innan ser jag som en omöjlighet. Lycka till :yoparty

Herr Pessimist :tuttar

Tecknade försäkring idag. Halv/helår 15 555 kr, Hel/helår 22 663 kr.
28 år
Länsförsäkringar
Faktiskt nöjd.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...