Yeeeeii.... ibland säger dom inte ens till förrens man upptäcker det själv och ordnar upp det... DÅ skickar dom ut inbetalningen.
Hade det handlat ett dugg om trafiksäkerhet hade dom hört av sig direkt.
Svenska handlare är ofta bra på en sak, att hålla bra priser (för dom),.. vad jag vet så fick jag inte ens en torkduk till visiret när jag slantade upp 149 900kr och beställning+betalning gick på drygt 30 min så nja jag kan lika gärna spendera utomlands med ett så generöst bemötande.
Men hey , jag fick ju iaf en liten läderlapp till nyckeln på köpet
Hade Biscaya sålt ktm så hade jag garanterat köpt där, trevliga killar
Hur kommer det sig att du inte vände dig till en annan handlare?? Jag får 20% rabatt på allt jag köper i butiken i samband med hojen. Dock 15% på akrasystemet. Jag fick 25% på en ktm-tröja. 50% rabatt på första servicen. endast 1h arbetstid ligger med i betalningen och då är det helsystem, gaffelkrona, fotpinnar, tvåfingergrepp för koppling/broms, andra småsaker samt demontering av fälg (och återmontering senare) för att skicka in till lackering samt ett pristak på lackeringen. Och det var första gången jag var kund hos Funbike. Däremot så kommer de vara det enda alternativet för mig framöver för jag har blivit så otroligt bra bemött hos dem. Att jag måste åka totalt 23 mil tur/retur för att besöka dem gör absolut ingenting i mina ögon. jag gör gärna av med hela min årslön hos dem, det är de värda
Last edited: