Det lät bra men fcr 41 då får du minst 2 hk extra på topp. En 450sx har väldigt lika hk antal & bestyckning som 520/525 exc .
Byt inte nål i första taget prova först de som sitter i den.
Gå upp ca 7% större högfart .
Tsta de lågfart som sitter i för dessa motorer har öppet avgas standard så de kan va rätt lf.
Justera däremot ut luft/bland skruven 2,5v ut från fullt indragen.
Sätt trottelnålen clips i mitt på nålen.
Gör oringsmodden på denna också med dubbla oringar samt max påskruvad accpumpslängd. Dränker man den med accpumpen så kortar man spruttiden i första hand men det brukar sällan gå dränka dem hur man än bär sig åt.
Hmm är inte den nålen jag köpt bättre än standardnålen?
Har inte bestämt än om jag ska köra in med 39an och sen byta till 41, tänkte att det kanske är lättare att köra in med originalföggen och sen byta så man inte måste mixtra så mycket under inkörningsperioden