Ok, men du vet ingen som säljer färdiga hjulkit med distanser? Är inne på att skaffa ett kit eller en till hoj Saknar offroad-åkningen lite.
Nej det finns inga färdiga kit om du inte skall byta framgaffel och broms på samma gång....
Ok, men du vet ingen som säljer färdiga hjulkit med distanser? Är inne på att skaffa ett kit eller en till hoj Saknar offroad-åkningen lite.
Ok, men du vet ingen som säljer färdiga hjulkit med distanser? Är inne på att skaffa ett kit eller en till hoj Saknar offroad-åkningen lite.
Jag länkade till en annons i tråden du startade.
Ta kontakt med honom, det är ett bra pris på ett kit som passar din hoj
Idag blev det en KTM 625 -05:a så nu är man äntligen motardburen igen
app app app ... inga sådana påståenden utan konkreta bildbevis
Jag jobbar på det! Min iPhone och min dator har tydligen kommit på kant med varandra och vill inte kommunicera
Men så fort någon annan fixat det åt mig så kommer det bild
(om jag nu lyckas lista ut hur man gör )
hej, jag frågade tidigare om man behövde något speciellt verktyg för att ta ut packboxen bakom framdrevet och fick svaret nej. nu har jag försökt att bända ut boxen men inte lyckats, skulle behöva lite tips :S
Mitt batteri är paj (nytt påväg från England ), men jag lyckas inte kicka igång skiten nu. Innan startade den alltid på första eller andra kicken. Fattar inte varför den inte går igång. Jag gjorde alla "de vanliga" prylarna som stift, fräsch bensin, m.m m.m. m.m.
Tänkte att det kanske var ventilerna som behövde justeras/kollas, men detta gjordes för 200 mil sedan.
Testade att köra med startkablar från bilen och då hoppade den igång på direkten.
Alltså... jag tycker mig ha kick-tekniken, men ändå går inte skiten igång utan batteriets hjälp. Är det jag eller hojen som är en idiot?
//En sjukt svettig Magnus efter 20minuters kickande...
Nu har jag ingen aning om hur duktig du är, o jag är ingen fena, så rätta mig GÄRNA om jag har fel, men som jag räknat ut det så är det såhär:
Du trampar på kicken (ingen dekomp) tills det blir som trögast. Då är ju alla ventiler stängda, o kolven i topp. Sen drar du in dekompen o trycker på kicken bara någon centimeter eller två, tills den är förbi "det tröga läget". Släpp dekompen, upp med kicken HELA vägen, o trampa till ordentligt. Börjar du för tidigt i "cykeln" (vilket man ofta gör om man inte gör så) så hinner den liksom inte runt för o tänka igen.
Jag kickade min 640 så i alla fall, hela tiden jag hade den, o det funkade jämt. Sen kan min teori vara fel, o då får någon annan gärna rätta
Känner mig riktigt värdelös just nu.
Är dags för säsongens första däcksbyte och tänkte bara lämna in fälgen denna gången. Men kunde fan inte få ut fälgen från svingen, den typ fastnade vid bromsoket hur jag än vred och vände. Har aldrig haft det här problemet innan, hur gör ni för att inte repa sönder fälgen? Var inte långt ifrån att jag våldade ut skiten och struntade i ur den såg ut :sämst
Har försökt hitta någon tråd där det finns rensade ktm 625,640,660 men hittar fan ingen. Har tänkte börja riva lite i min "rensa den bak" först. Flytta in regplåten och flytta blinkersen.
Skulle behöva lite inspiration.
Är det någon som vet några speglar som ser bra ut? helst fungerar bra också.
Tycker fan den är lite svårrensad där bak när den har svarta "boxen" under bakskärmen... vet inte om ni med 625 har batteri där under, och sen är det ytterligare en låda där man kan ha lite verktyg... så jag har bara tagit bort skylthållaren och tryckt dit den direkt under lyset men är sugen på att sätta ditt ett lite mindre diodlyse istället.
Inspiration; http://bikepics.com/pictures/1338300/
2 jäkligt pheta hojar; http://bikepics.com/pictures/1310517/
Finns många schyssta hojar på bikepics att kolla på...
Jo dom verkar vara svår rensade så länge man ska vara laglig
Jag har min plåt på den lilla flärpen som går ut där bak. Tycker det är helt ok. Däremot borde alla som har en 625a köpa lyskåpan från 530n. När jag får tummen ur åker det på en sån kåpa iaf.
http://images04.olx.com.au/ui/2/47/07/37594007_4.jpg
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |