Letade runt på elfas hemsidas men det är ju en djungel, vad är det man behöver? Finns ju hur många sorters sensorer som helst
Den här borde funka.
www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/init.do?item=37-566-61&toc=0
Last edited:
Letade runt på elfas hemsidas men det är ju en djungel, vad är det man behöver? Finns ju hur många sorters sensorer som helst
Någon som råkar ha en mekhandbok till 625 LC4 liggandes? Eller fungerande länk där jag kan hitta en?
Någon här som har en motor till salu?
Kära vänner, vad skall jag ha för fjäderstyvhet fram och bak på min 625 SXC 2004.
Jag väger 0,125 ton med utrustning, hhmmfrp mycke muskler..
Har rätt häng bak med orginalfjädern men känns som den inte jobbar optimalt i enduro/hopp o skutt lekar då jag fått förspänna den redigt.
Nått speciellt märke / billigt inköpsställe som rekommenderas?
Tack för bra svar! har du koll på hur styv fjädern bak behöver vara om jag skulle jaga en annan tilll att börja med?
Jag har lyckats stuka hängaren till vänster fotpinne. Den är intryckt såpass att kicken tar i när den borde gå förbi.
Undrar om jag riskerar ngn hållfasthet eller dylikt om jag bara bockar ut den kall eller om det finns ngn bättre metod.
Måste jag köpa ny då jag är tung o inte vill att fästet skall gå av då jag landar ännu tyngre? KTM p/n 58403038100
Har gjort en översyn av min motor nu i vinter, bytt lite lager, packningar. Nu är allt ihop ska bara byta kolvringar?, men när jag tog väck dom så missade jag att den översta ringen hade en kant på sig eller hur man ska säga.
Så kanten på den översta ringen? ska den vara neråt eller uppåt?
Mvh
Vafan jag visste inte att du kunde skruva?
Någon som vet var man kan hitta denna i Sverige eller Tyskland?
http://www.ktmworld.com/view_single...d=0&page=1&search=&scriptName=power_parts.asp
Hos närmsta KTM handlare.....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |