Ja en 640 med FCR är lika rapp som en 625.
En Adventure väger betydligt mer än SXC/SC. Föredrar en 625/640 framför XR eller Dr800 alla dagar....
Du som verkar ha erfarenhet av båda,vilken skulle du valt för dom ändamål jag angivit ? Verkar vara lite bättre komfort och räckvidd på 640 än 625,samt mindre vibrationer,väger dom fördelarna upp dom extra kilona ?
Finns det gott om delar även till 640,är det samma hjul osv som på 625 ?
Skulle vilja få tag på en extrauppsättning för isdäck/crossdäck.
Om förgasaren inte är bytt så ligger dom strax under 2000:- om jag har sett rätt ?
Finns ett par billiga -02 i min närhet som gått runt 1500 mil,något man måste kolla extra eller är det bara att lyssna efter skrammel som vanligt o kolla så det inte läcker olja osv ?
Förresten,ska dom skramla/ticka lite eller ska dom vara nästan tysta på sådana ljud ?