Min ktm svarar inte rikitgt på gasen när man står stilla...Vad ska man ha för några munstycke och nål i den? Öppnad luftburk och SAS:en är bortplockad. Nu när jag ändå frågar vad finns det för några fabriksstrypningar på en 625a från 2005?
Övresta:Märker att det läcker pyttelite vid dom RÖDA markeringarna...speciellt när man åker på ett hjul. Vad heter packningarna? Kikade på motorskissen men jag blir inte riktigt klok på den.
Märker att det läcker pyttelite vid dom RÖDA markeringarna...speciellt när man åker på ett hjul. Vad heter packningarna? Kikade på motorskissen men jag blir inte riktigt klok på den.
Topp och cylinderfotspackning. Den senare är inte ovanligt att den läcker på nyare lc4or.
Borde jag vara nervös eller hålla koll på oljenivån och göra ett byte vid ventiljustering eller när säsongen är över?
nej det finns ingen anledning att byta förrän det läcker dl därur...
Var brukar ni köpa era Ktm-delar? Verkar vara mycket lättare att få tag på grejer till exc-modellerna, vilket ju är logiskt.
Var brukar ni köpa era Ktm-delar? Verkar vara mycket lättare att få tag på grejer till exc-modellerna, vilket ju är logiskt.
Ironi? Kungen på Din MC sa att det INTE var något att oroa sig för men en 2nd opinion är aldrig fel.
Nej ingen ironi. Att det fuktar lite där är ganska vanligt och inget att bekymra sig över annat än kosmetiken med skitig motor.
Karlströms motor är guld, kolla på cyclehutt vilket nr det är på delarna du ska ha sen är det bara att handla, har ofta de mesta hemma och snabba leveranser!
Vad är det du skall ha?
Är det stylingprodukter eller motordelar?
Jag kan inte hitta några lc4-delar på karlströms
Motordelar. Kan du ta fram pris om jag gör en lista på alla delar jag behöver och skickar till dig?
Jag kan inte hitta några lc4-delar på karlströms
Motordelar. Kan du ta fram pris om jag gör en lista på alla delar jag behöver och skickar till dig?
Tjena
Vart kan man få tag på Akrapovic helsystem egentligen?
Kollar i första hand på begagnad fronten men de tycks vara dött lopp då ingen vill sälja dom löst.
Sedan johans mc och lelles, men hittar bara dessa:Grenrör KTM
och dessa Acrapovic Slipons
Har tittat på ebay också men hitta inget. Några tips?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|