Ett dräneringhål som du inte ska plugga.
Vad brukar folket göra när struten står i garaget under vintern? Tvätta, smörja, pilla lite på skruvar?
De är nu skogs säsongen börjar då.... Bara ut å köra...
För din del fixa ett par endurohjul samt dubbisar till iskörning sen....
Vågar inte...är rädd för ras....1380 mil....låter den vila...
Risken för ras är inte mindre om låter den vila... Vila sig i form då.. Hehe..
Låter motorn illa eller så??... Kanske dax att göra någe åt de i vinter.. 1400 mil är inge om man sköter om service å så... En av mina hojar har gått mer å funkar kanon, går som ett skållat troll då, å knappt någe spån på magnetpluggen för oljan...
Den går som kungen men snacket går ju mellan motardbröderna om ras runt 1500 Som rookie blir man bara rädd. Har pytteflis på mina pluggar men jag kör inte speciellt hårt eller fort....mest på ett hjul.
Ska klara av de dubbla utan problem ju, men är ju ingen fördel direkt om du bara åker på ett hjul, är inge som förlänger direkt.... Nöter du bara på ena hjulet förstår jag oron.... Hehe..
Ett hjul långsamt är väl bättre än båda snabbt? Får stilla lugnet under vintern då.
Ska börja plocka ner motorn nu i veckan!
Någon som har några tips o tricks om vart man ska börja, saker som lossnar flyger ur när man lyfter på något? Hålla koll på hur något sitter nu för att underlätta ihopsättning sen?
Boris, som jag förstått kluvit en o annan lc4, men självklart andra också som har en bra idé; Ska man börja med en sida, kolla lager mm. sätta ihop den sidan och sen börja med nästa? Eller ska man riva ner alltihop samtidigt?
Det kanske är så att vissa saker inte går att lossa/lager inte går att byta om man bara öppnar på ena sidan i taget?
Tips o tricks är varmt välkomna!
Jag hittar ingen Någon som har en länk?steg 1 är väll att jaga tag i verkstadsmanualen
Ska börja plocka ner motorn nu i veckan!
Någon som har några tips o tricks om vart man ska börja, saker som lossnar flyger ur när man lyfter på något? Hålla koll på hur något sitter nu för att underlätta ihopsättning sen?
Boris, som jag förstått kluvit en o annan lc4, men självklart andra också som har en bra idé; Ska man börja med en sida, kolla lager mm. sätta ihop den sidan och sen börja med nästa? Eller ska man riva ner alltihop samtidigt?
Det kanske är så att vissa saker inte går att lossa/lager inte går att byta om man bara öppnar på ena sidan i taget?
Tips o tricks är varmt välkomna!
Tjaaa, den har gått nästan 700 mil. Men var lite väl spånigt på magnetpluggen, sen får jag inte köra förrens i sommar då jag fyller 18.Varför skall du plocka ner?
Vad hade du planerat att byta?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |