Rolfmeister
Medlem
Tänkte göra ett tappert försök imorgon, men om det inte går vägen vore jag tacksam för lite hjälp....
Tänkte göra ett tappert försök imorgon, men om det inte går vägen vore jag tacksam för lite hjälp....
Tjena. Hade tänkt byta hoj till ev. en ktm 640/625 årsmodell -04, det jag undrar är vad det är för serviceintervaller på en 625 -04?
Tack på förhand!
Någon som har koll på service intervaller på ktm 625-05? Vad skall göras? E det olja och ventiler som skall fixas eller? När?
Tax
så.. kapat och borrat lite i dämparna nu måste säga att jag blev nöjd med både ljud och looken. svarta dämpare gjorde sig bra med den svarta plasten..
Cleant
Men du ska väl göra nåt åt baken?
jorå den ska trimmas lite, blir väl även ny baklykta och nya blinkers runt om ifall jag hittar några snygga som även syns bra i trafiken..
Brukar köra med 2.0 på motarden och 1.6 på endurofälgarna.vad kör ni med för tryck i däcken ? ingen litteratur tillgänglig här..
Sugen att köpa en KTM 625 SC-02 med en extra uppsättning endurohjul 21/18 för 37000:- är det ett bra/ok pris eller?
Skicket är helt ok och gått ca 720mil,följer även med dubbdäck och ett nytt bakdäck till motardfälgarna,lite plast mm.
den är även uppdaterad i växellådan till-04 vad nu dom/man gör då...kopplingslagret?
Tacksam för svar/Ors.
Sugen att köpa en KTM 625 SC-02 med en extra uppsättning endurohjul 21/18 för 37000:- är det ett bra/ok pris eller?
Skicket är helt ok och gått ca 720mil,följer även med dubbdäck och ett nytt bakdäck till motardfälgarna,lite plast mm.
den är även uppdaterad i växellådan till-04 vad nu dom/man gör då...kopplingslagret?
Tacksam för svar/Ors.
720 mil på en 6år gammal hoj????
Jäkligt bra pris om den verkligen bara gått 720mil. Jonasson här på SH köpte en -02 tror jag som han gav 40" för båda hjulen. Har faktiskt inte hört något negativt om växellådan förutom kopplingslagret men va fan det är ju bara ett lager. De hade problem med styrkronorna på en del om det var Duke & 640 eller vad det nu var men det borde vara ok.
Ok hur är dom annars,går dom bra?
Är dom lika i chassiet som 660?
Har det förändrats något med LC4 625cc från-99 (tänker då på 640/625motorn för det är väl samma förutom förgasaren?),mer än olika förgasare,kopplingslager och highflow från -03.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|