Okej
Plocka bort drevet och kedjan är ju en bra start
Dra ut distansen som sitter runt axeln och kolla o-ringen som sitter bakom, de va den som läckte hos mig.
Sen är det lite jobbiga att få loss packboxen, om den ser ut att behöva bytas..
Om man har en fjäder-krok, till tex avgas-fjädrarna och och ett ton muskler så kan det nog gå att bara dra ut skiten, men jag saknar både och...
Ta typ ett dorn eller en mejsel och slå ner packningens kant ner mot axeln, den sitter som fan, men det är bara att banka på..
När du fått ner typ halva ringen från kanten så sitter den löst och bra, bara att dra med en tång
Igentligen skall man väll ha någon typ av specialverktyg för att få dit den nya packboxen, men det funkar med en vanlig hylsa, typ strl 34 eller nått, sen är det bara att slå lite på hylsan tills packningen sitter rakt och lagom långt in, dvs. kant-i-kant med motorkåpan.
Olja in o-ringen som vanligt och lägg den i distansens skåra, sen är det bara att trycka in allt genom packboxens gummi, så långt det gå..
Tips är ju att kolla så att gummiflänsen inte sitter vikt runt distansen!
Sen är det bara att smälla på drevet igen, brickan och muttern