Solid snake
Guest
På undersidan av fuggen närmast cylindern.Finns det någon luftskruv eller dylikt på fuggen så man kan ställa blandningen?
På undersidan av fuggen närmast cylindern.Finns det någon luftskruv eller dylikt på fuggen så man kan ställa blandningen?
Finns det någon luftskruv eller dylikt på fuggen så man kan ställa blandningen?
När man byter från 17" till 21" framhjul på 625an,hur går man då tillväga för att hastighetsmätaren skall stämma?
Det är en-02 så det finns ingen lös "knappsats".
Beror på hur mkt du vill ta bort, Jag tog bort mellanväggen & förlängde sista biten med en rörstump pga perforerat rör är så jäkla dyrt. Kommer inte ihåg om jag nöjde mig med 26mm i utblås eller 28mm. Jag kortade även av dem med 9cm men är inte nödvändigt, men då får du förlänga mera!
Hejsan, det går inte att kontakta dig? via msn eller telefon för lite hjälp?
Som rubriken lyder. Passar motardhjul som suttit på en EXC 450 -05 på min KTM 625 -05?
Jag har nu såhär halvvägs in i säsongen börjat känna att effekten i min potenta mördarmaskin inte riktigt räcker till. Nog kan man dra feta slangåk osv om man har kunskapen, men den känns liksom slö.
Den skjuter i rören under motorbroms vilket jag antar är för att den går lite fett eller? Hur matar man den enklast med mer luft isf?
Vad kan man i övrigt göra för att få lite mer "push" i maskineriet? Porta toppen, trimkam? Kompressionspulver och nya kolvuppstötarfjädrar? Någon som vet något kanske? Det hade blivit ett bra vinterprojekt
Där ser man vad okunskap kan ställa till med. Jag och Ki bytade det mot ett 48 om jag inte minns fel dockSmällar vid avslag tyder på för litet lågfartsmunstycke,dvs den går för snålt.
St 47 istället för orginalets 45 brukar lösa det,vill du ha hjälp att byta så hojta.
Helsystem och en trimmkam bör skrämma fram någon pålle till.
Där ser man vad okunskap kan ställa till med. Jag och Ki bytade det mot ett 48 om jag inte minns fel dock
Jo det bytte vi också till ett rejsigare sådant. Jag ska höra efter med den gamle så jag vet vad det är jag har iSäkert att det var ett 48 ?
Det var inte så att ni bytte huvudmunstycke ?
Vart hittat man nån bra hemsida med orginal delar listade.
Gärna med artikelnummer och pris!
Nää ingen parts lista :-(
Vet du vart man hittar en sån ?
Okej karlsröm, bra tips!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |