ja det stämmer
okej ja det var lite som jag fatta..
jobbigt
jag som tänkte mig kunna köra upp på den hojen..
ja det stämmer
Hastighetsmätaren på min 625:a 2002 fungerar i ca 1 minut efter kallstart sedan visar den 0 Km/h. För att få igång den igen måste motorn vara avstängd en stund och efter nystart fungerar den i en minut igen.
Uppkörning om några dagar. Vad göra?
Tacksam för svar!
KOllat avståndet också?
Tjena, på min hoj så sitter de gamla SuperComp dekalerna (KTM 625 -02).
Då jag tycker dom är så jävla ful så skulle jag vilja ha dom nyare dekalerna som det står KTM på. Har sökt och sökt, men hittar inga vettiga länkar till webbshoppar där dom kan finnas. Pleace help me!
Den övre bilden är min hoj, och den nedre är de dekaler jag vill ha.
Hej hej alla glada!
Jag har själv tänkt mig att köra upp på en 625.
Men som problemet är att den inte gå att få köra upp o få obegränsad A alltså över 25kw?
Måste ha 700kubik som jag fattar om man kollar villkoren för körkort.
Tacksam för svar på detta.
Vad skall du ha för hojj efter du har kört upp på då? Kör du upp på en 625a så får du a-begränsad. Du kan alltså då köra "lagligt" på din 625:an iom att den är reggad på 21 kw. Efter två år går ditt a-begränsad över till obegränsad.
Jo jag tänkte ju åka på en ktm 625.
Men just då måste den vara reggad som 21kw..
Men helt klart det e ju bra det också. Det blir väl lite billigare i försäkringen?
Alla 625r är reggade på 21 Kw från fabrik vad jag har förstått. Du får också som sagt en ganska låg försäkringspremie pga detta. Dock vet jag inte om de kommer anmärka på uppkörningen om du kommer med akra dämpare eller liknande. Så bäst är nog att ha på orginal. Skall du ändå ha din ktm ett tag kan du lika gärna köra upp på begränsad för att sedan efter 2 år få obegränsat kk.
tja letar efter en hasplåt till min ktm 625 -04 ,, har letat runt lite men inte hittat ngt direkt ingen som vet ngn snabb o enkel sida till bra pris
Varsågod Den finns i Alu med, men den är dyrare...
http://www.mcweb.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=5267
man får tacka , skulle vilja sänka min vet du ngn bra sida där med
man får tacka , skulle vilja sänka min vet du ngn bra sida där med
Har en sänkningssats till LC4:an som jag aldrig tagit ur förpackningen. Nypris 980 riksdaler hos Lelles. Du får den för 750 + frakt.
Eller så gör du egna hundben.
Hastighetsmätaren på min 625:a 2002 fungerar i ca 1 minut efter kallstart sedan visar den 0 Km/h. För att få igång den igen måste motorn vara avstängd en stund och efter nystart fungerar den i en minut igen.
Uppkörning om några dagar. Vad göra?
Tacksam för svar!
snabb fråga...
Funkar det att ha en m10-gängstav genom framhjulet när man ska sätta på kraschpuckarna? Har fått för mig att jag hört att det endast passar med m10 bak på en 625a -06a och att fram är den m8 som gäller. stämmer detta eller har jag drömt det
ha det gott gräbs n' girls...
Och har man som jag, inget hål alls fram.
Så får man borra igenom aluminium "locken" och då kan man ju välja storlek själv
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|