Om man byter insugsgummi.Var det en -04 du hade? Då passar ett helsystem från en 640-02 alldeles utmärkt då 640 också kör med el-start.
Om man byter insugsgummi.Var det en -04 du hade? Då passar ett helsystem från en 640-02 alldeles utmärkt då 640 också kör med el-start.
Om man byter insugsgummi.
Insugsgummit sitter inte ivägen,däremot tar accpumpen på FCR-förgasaren i om man använder ett äldre Akrapovic och det löser man enklast genom att byta till ett annat isugsgummi som vinklar om förgasaren lite.Ett från Husaberg 450 tex.Insugsgummi, på vilket sätt skulle insugsgummit sitta ivägen för avgasystemet?
Insugsgummit sitter inte ivägen,däremot tar accpumpen på FCR-förgasaren i om man använder ett äldre Akrapovic och det löser man enklast genom att byta till ett annat isugsgummi som vinklar om förgasaren lite.Ett från Husaberg 450 tex.
Inte det till 640 åtminstone.Se där ja men äldre akra har väl rakare böjning så det tar i elstarten också?
Hmm, snart har min hoj rullat 1100 mil, rasar den snart tro?
.
Ska upp tidigt som fan imorgon men kan inte sova så jag slänger iväg en fundering.
Hojjen jag köpte har gått väldigt lite de sista 1.5-2 åren, tydligen mest stått still. Förmodligen därför som den läcker olja (packning, håller på att fixas). Jag har tänkt byta olja & filter iaf förutom oljeproblemet men har ni nån mer tanke på saker som bör fixas pga det långa stilleståndet? Luftfiltret såg inte så kul ut heller.
Hmm, snart har min hoj rullat 1100 mil, rasar den snart tro?
Servicen är såklart skött men man börjar ju undra, sitter och lyssnar efter missljud och är allmänt nojig.
Kan man sätta 640 ins framlyse på 625an ?
Mycket snyggare tycker jag!
Hmm, då äre nåt fel på min!
Jag tror du lider av SBS...
SBS?
Är det nåt med tjockisanknytning? Jag väger ju bara 90 pannor typ...
Skit bakom styret
Även känt som felkod 40 ..dvs felet sitter ca 40 cm ifrån styret.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari