centertanksen
Medlem
Fick hem min 625 idag!
Känns gött
Grattis!!
Fick hem min 625 idag!
Känns gött
Är det någon som har sänkt sin hoj?
Undrar om jag är lite bäng i huvvet, men jag får inte loss kontakten till en givare eller vad det nu är. Den som sitter längst ner på höger kylare? Någon som vet hur man delar den? Tycker den borde funka som en vanlig sockerbit, men icke att jag får loss den.
Då har man satt på ett Leo Vince slipon på hojen och jäklar vilken skillnad det blev. Från att det har krävts lite timing och gunging för att få upp den på bakhjulet på tvåan så går det nu att ta upp den på trean (ok krävs gungning, ryck, att man sitter långt bak och solen i ryggen, men ändå.
Då har man satt på ett Leo Vince slipon på hojen och jäklar vilken skillnad det blev. Från att det har krävts lite timing och gunging för att få upp den på bakhjulet på tvåan så går det nu att ta upp den på trean (ok krävs gungning, ryck, att man sitter långt bak och solen i ryggen, men ändå.
ok, vad kul. vad tycks om ljudet? vilken insats kör du med? vad kör du med för drevning och e d motard eller offroadhjul?
Jag köpte mitt Leo Vince på Ebay.de och pröjsade ca 2600:- skickat o klart.
På motardhjulen har jag 16/40 och offroadhjulen 16/42. Den drog ju upp på bakan med bara gas förut med offroadhjulen så undrar vad som händer nu . Körde med insatsen som låter tokmycket. HAde ont i öronen första turen men nu tycker jag inte det låter så mycket. Jo ljudet är helt ok mycket dovare än med lite uppsågat orginal. Men när man gasar så låter det som in i helvete.
ok, då har vi samma drevning me motardhjul, men jag kör 15/45 med offroadhjulen, mkt roligare då. Med 15/40 orkade den inte varva ut riktigt på grusvägarna. angående ljudet så vänjer man sig, tyvärr så vänjer sig inte omgivningen så kör en hel del med den tysta insatsen i stan.
Tror också det, men fick det inte att funka, känns som den hakar upp sig.. Får väl ta till lite våld.Tror det sitter en spärr du måste trycka ner & sen dra ut kontakten!
Hmmm... jag lyfter min på 3:an sittande och 4 ståendes och den är helt orginal....
Folk har olika bra teknik och är olika vana vid sin hoj
sen vet ja inte om han har samma årsmodell heller, men men
Självklart är det så, var inte meningen att klaga eller skryta, bara konstatera att det går utan problem
Hmmm... jag lyfter min på 3:an sittande och 4 ståendes och den är helt orginal....
Vad duktig du är . Har säkert mycket med teknik att göra men hade iallfall väldigt svårt att få min att lyfta på trean. Men nu går det som sagt även om timingen inte är 100% än. Vad kör du för drevning förresten?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|