Det jag vet är gjort med den är att luftburken är öppnad och mekanismen som kör tillbaka avgaserna i insuget igen är bortplockad.
Har för mig det är nån kontakt också som man kan koppla ur?
Är inte hundra på vilka strypningar som finns och hur man går till väga för att strypa av hojen korrekt....någon som kan berätta vad som ska göras för att strypa av den så kan jag ju kolla upp det
tack på förhand
Vad jag vet på just senare 625 så är det annan nål "tror OBEKR ska sitta som otrypt, trottelstoppet som man skruvar ur, annan lågfart 42 orig, 45 ska sitta ostrypt. Clipset på nålen skall sitta på 4 hacket räknat uppifrån & ner. Gnistgallret antar är redan borta på dämparen. En del brukar rekommendera gå upp i lågfarten 48 & ifrån 165 i munstycke upp till 168 om man sätter på slip-on eller nåt. Ladda ner mekhandboken där står det mesta, det skiljer knappt något mellan dem. Om du har en -05 & uppåt ha kolla på cylinderfotspackningen som är i papp. Skicka ett PM till mig med din mail så kan jag skicka mekhandboken som sträcker sig till -04 men som sagt det mesta är samma.