Jag är mest besviken på att 640'n är trött. Min referens är ju en Husaberg 650-motard, men jag trodde inte att 640'n skulle vara för trött för att få upp på bakhjulet i trean.. Har vassare fugge i den, men vill ändå ha mer kräm i sakerna.
Ska kolla vad jag har för drevning idag, behöver ändå byta drev bak och har ju ett nytt 45-taggars liggandes. Då blir det 17/45. Går det att byta rätt av eller behöver jag krångla mycket med kedja?
beror helt på hur mycket spänt det var när kedjan kapades och nitades. med lite tur så är kedjan tillräckligt lång,
dock har jag aldrig förstått detta med att folk skall hålla på och dreva och härja för att kunna få upp 640'in på slangen. hade en polare som höll på att dreva sin ninja 600 för att kunna få upp den på slangen.
i min värld så handlar det ärligt talat faktist mest om skit bakom spakarna, jag kan inte slanga , men man ser hela tiden klipp på tuben på folk som slangar me bra mycket slöare saker än vad en 640 är.
i 9 fall av 10 så är det inte hojen eller drevning det beror på att det inte går att slanga
missade att du ville ha upp den på trean . men jag vidhåller ändå i övrigt.