Eller så kör man på bakhjulet å får en kick ändå
Nu har jag också blivit en stolt ägare till en 640!
Jag köpte den som "ec2bme" byggde om i vintras om ni sett den i hojbyggen-forumet?
Det är en -02a ombyggd till -05ans bakram och kåpor.
Lite bilder får ni också, mer info & bilder i garaget.
He he he inte för att vara elak men det ser lite tyskbygge över den med 18liters tank och nästan tyskröv i bak!
Jag tycker iaf att den är jävligt snygg.
Beroende på hur mkt pengar jag tjänar i sommar så blir det antagligen mindre tank & annan sadel. Jag går ju somsagt bara i 2:an. Så pengar har jag inte så mkt än.
Fick ett ryck och provade lite grusbus med min ktm 640...tänkte att jag vägrar sluta köra mc bara för greppet på asvalten tar slut =) beställde på chans 2 continital tkc 80 till mina motard fälgar, (2 bakdäck med olika dimition)
var ute en repa på 9 mil grus och skogsväg igår, jäklar vilken rolig grusräcer de vart...=) funka bättre än jag trodde med lite bredare däck fram, och en rikig skovel bak=) däcken funka bra på blöt asvalt med...tänkte bara ett litet tips för fortsatt bus med mc´n...
Mvh
Låter riktigt kul faktiskt.
Har själv fundrat på att göra detta eftersom jag bor ute på ladsbygden och har bra tillgång till roliga grus och skogsvägar.
Vad fick du ge för ett par sådana sulor?
Slänger ut en fråga till er som verkar ha koll på läget. Har letat efter pirat plast ex: kylvingar samt kollat efter ramskydd(stövlarna repar ramen som fan) men de verkar inte gå att uppbringa. Tips på sidor på nätet eller fysiska butiker mottages med öppna armar. Eller är det så illa att det inte finns?
Slänger ut en fråga till er som verkar ha koll på läget. Har letat efter pirat plast ex: kylvingar samt kollat efter ramskydd(stövlarna repar ramen som fan) men de verkar inte gå att uppbringa. Tips på sidor på nätet eller fysiska butiker mottages med öppna armar. Eller är det så illa att det inte finns?
115EUR kostar framskärm,kylvingar och bakskärm i tyskland... Ruggigt billigt Ska byta min orginal som är lackad
tjabba boys... (and girls... )
nybliven ärgare av en fin fin KTM 640 sm -02. Hur nöjd som helst. Men de är så att jag ska köpa nytt framdäck. Bak har jag ett michelin racing (160mm brett) så nåt liknande fram är väl bra gissar jag. Har ni några förslag... typ hemsidor som säljer däck on-line lite billgt???
Riktigt bra forum btw....
Vilken sida kollar du på då?
Varför ska du köpa piratplast, plasten till ktm är svin billig. Kolla med karlströmsmotor i Sala!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|