Grattis till en fin hoj =) bilder?
Tackar tackar
Har ej hunnit ta några egna bilder än så
jag får vara fräck och använda säljarens..
Så här ser den ut varjefall!
Grattis till en fin hoj =) bilder?
Var är det kolfiber ramskyddet köpt?
Tackar tackar
Tackar tackar
du bor ju nära hbg så vi kanske ses på bakhjulet
tja alla glada. Hur kinkiga är besiktningen med att man inte har någon belysning på reg.plåten?? Just nu sitter min plåt innanför bakhjulet, men den flyttas givetvis till det rätta stället vid besiktningen. Dock har jag ingen lampa över plåten...
Går den igenom om man har ktm's effekt-ljuddämpare, eller ska jag slänga på orginal?? ska förvisso inte besiktigas förrän i sommar, men bra att veta lite småsaker... nån som har nåt att säga om mina frågor??
cheers...
Ingen skyltbelysning = 2:a efterkontroll
Nja jag skulle sätta påorig för att vara på den säkra sidan.
Hej gott folk!
Köpte en Duke II -03 i augusti i år och är helnöjd! Nu börjar tyvärr bakdäcket bli riktigt dåligt. Det sitter Michelin PP både fram och bak. Jag såg att mcdäckonline var riktigt billiga på Contiforce. Vad har ni för däck själva och vad rekommenderas? Jag har läst KTM:s rekommendationer och där fanns mycket att välja bland..... Vill gärna ha lite recensioner (väggrepp, livslängd mm) Gatdäck är av störst intresse!
Jag ska nu sätta ut min 18L tank på annons. Frågan är om den tanken passar 625,660 & Duke också. En snubbe som mailade mig trodde att den skulle passa hans Duke, men den borde väl passa 625 och 660 med?
Jag ska nu sätta ut min 18L tank på annons. Frågan är om den tanken passar 625,660 & Duke också. En snubbe som mailade mig trodde att den skulle passa hans Duke, men den borde väl passa 625 och 660 med?
Jag är snubben som frågade på tanken... du behöver inte annonsera, -jag köper den om den ser bra ut
Har en kanske konstig fråga men undrar om det är någon som satt på acerbis rallybrush handtagskåpor på sin 640? Min fråga är egentligen om någon vet om det medföljande monteringskitet passar eller om man får beställa ett extra? Vad sitter det för styre på hojarna org?(har inte hojen här så kan inte kolla).
Hoppas nån vet!
Det sitter ett Magura på min, tror det är original.
Beror ju lite på hur och var du kör. Kör du mycke bana så är ju ett mjukare däck att föredra ex: metzeler sportec, har dina pilot power funkat så kan väl det vara ett alternativ att sätta på ett nytt om du kör mest gata. Beror ju lite på hur hårt man kör. Själv ska jag oxå byta bakdäck nu i dagarna och för min del blir det pilot road 2. Men jag är i gengäld en glad amatör
Jag tänkte också prova Pilot road 2 bak. behövs nytt däck bak. Köpte hojjen ny i maj i år och nu har den rullat drygt 500 mil. Bakdäcket är blankt nu på mitten och jag har inte börnat nåt alls. Tycker det är lite dåligt. Borde väl hålla ett par mil till?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|