Tjena alla!!!
Är ute efter ett par ljuddämpare till min Duke lite gräsklipparvarning på ljudet på min om man jämför med kompisens 640 sm, vill ju helst inte lägga 9000kr på ett nytt, tänkte därför kolla på forumet om någon vet någon som kanske vill bli av med ett...
Tjena alla!!!
Är ute efter ett par ljuddämpare till min Duke lite gräsklipparvarning på ljudet på min om man jämför med kompisens 640 sm, vill ju helst inte lägga 9000kr på ett nytt, tänkte därför kolla på forumet om någon vet någon som kanske vill bli av med ett...
Tjena alla!!!
Bygg om orginalburkarna, klart billigaste och effektivt
Kanske inte lika ballt som slip on, men lika effektivt
Ja din polares hoj låter riktigt grymt
Hej!
Ska inhandla motard, lutar åt KTM, någon som har förslag på modell osv?
Jag har ingen aning, men jag är nyfiken jag med, så jag utvecklar din fråga lite...
KTM 625 SMC, 640 SMC, 660 SMC alternativt "SXC"...
Någon som jämfört dessa eller åtminstonde ett par eller några av dom i praktiken och kan dela med sig av erfarenheten med dessa bekantskaper? För- o nackdelar, Motorkaraktär, Fjädring, Serviceintervaller, tillförlitlighet osv...
Hur funkar exemplelvis en "SXC" utrustad med motardkitt? Tänker då främst på motorkaraktär, fjädring, service m.m...
Förgasarproblem!
Har nu rivit ner min Mikuni fg 42 och blåst rent/tvättat allt ytterliggare en gång, kollat munstycken osv, testat olika munstycken, blandskruv, tomgång osv.
Får inte hojen att gå bra på tomgång, för att få den att gå överhuvudtaget på tomgång så är det chok eller höja tomgången som gäller.
Det jag har förändrat sen tidigare är öppnare avgas+öppet bilfilter på gasaren+bestyckning(hade crd slipon+öppnadluftburk tidigare) går bra som fan i fart men tomgång inte alls.
Kan inte hitta vad felet är
...en jäkla massa info...
Har testat både orginal 45 och 47,5Vilket lågfartsmunstycke har du ? (jag har 27,5 ).
Har testat både orginal 45 och 47,5
satte i en Tornado G1 kam i hojen och nu orkar den inte snurra runt på startmotorn
om jag tar ut stiftet går den runt fint och inga konstiga ljud hörs
batteriet e fullt testade me starthjälp me men det orkade inte då heller.
någon som har nått bra förslag eller e det bara att börja träna ben?
har jag kört me starthjälp (blåste en 20A säkring me) så kräm fanns det
Försökte sparka igång den men jag vet inte om jag e för klen i benet eller om jag gör fel den skickar teback kicken up igen så nu e jag alldeles öm under foten trots att jag hade mc-stövlarna på mig
Det går inte att sätta ett varv fel...Hmm, vad händer om man sätter kammen ett varv fel
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|