jo det var liknande på min med, som bågar men jag trodde att det skulle följa med ett fäste.
det borde gjort det... men bara böja till en liten plåt och borra hålen. Lite trixigt, men bara man mäter så är det lugnt.
hojta till om du vill ha bilder.
jo det var liknande på min med, som bågar men jag trodde att det skulle följa med ett fäste.
Jo fast du behöver ju bara 2 små bultar och några bra skruv i rätt längd tex montageskruv så kan du dra fast lykthuset i kåpan med dom medföljande fästena.jo det var liknande på min med, som bågar men jag trodde att det skulle följa med ett fäste.
Jo fast du behöver ju bara 2 små bultar och några bra skruv i rätt längd tex montageskruv så kan du dra fast lykthuset i kåpan med dom medföljande fästena.
Första gången jag faktiskt börjar skruva i min maskin....
Har inledningsvis två frågor som jag får olika svar på i olika källor:
Vad fan är det för stift jag ska ha?
Har en 640 SM 2002.
Har hittat uppgifter om DPR8EA-9 och DCPR8E. Vad skiljer dessa och vilket ska jag ha?
Och sen...vad är det för strl på tändstiftshylsan?
Jag drog om elen på min hoj pga fästena till framskärmen var annorlunda till dom nya kåporna men de var aldrig några problem att få de att stämma med instrumenteringen.Hej igen.
Nu har jag fått fast lycktan iaf, men nu till det lite knepigare problemet.
Ni som hade bytt på era 02r passade kåpan på den gamla instrumentpanelen? För jag har problem med att få kåpan att sitta rätt...
Jag drog om elen på min hoj pga fästena till framskärmen var annorlunda till dom nya kåporna men de var aldrig några problem att få de att stämma med instrumenteringen.
Nix analoga!OK har du digital mätare på din 02:a?
tjo finns det någon vänlig själ i göteborgs området som har en svänghjuls avdragare som passar 640 -02 skulle beställa en idag men det va 2månaders leverans tid
Om man är dum i huvudet (som jag var) och skruvar ut insex-skruven under motorn, när man egentligen tänkte skruva bort magnetskruven... spelar det nån roll? Fick ut skruven, en packning (tror jag) och en fjäder. Blev lite skraj, så jag skuvade in skiten igen. Detta borde inte spela nån roll va?... Eller? Fjädern som kom ut är väl nån slags tryckfjäder. Trycker den mot någon slags ventil eller nåt?
Det är någon bypass men vet ej om det är bara att köra på eller om man måste lufta. Har haft turen att komma ihåg att inte röra den.
Jag har en KTM 640 som är svårtstartad efter vintern, några tips?
Jag hörde ett rykte om att man skulle tömma förgasaren på gammal bensin men det var på en 625. Jag har kollat gnistan och den är oki!
Oki, är det tryck luften som gäller då?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |