Dum fråga: hur vet man var kolven befinner sig när man kickar o.s.v...?
Jag har ingen högskoleutbildning som du så jag tänkte det där med hjulvarvet igen!
Vet att de ska finnas vit plast till dom äldre 625/640/660 årsm 99-04 men kan inte hitta nån sida som säljer.
Är säkert dyrt som fan men vill veta om de är nån här som har köpt sån plast? Mkt möjligt att de är vanlig svart plast som dom har lackat också iof.
Enligt karlströmsmotor så finns bara kylarvingarna kvar i vitt, resten har utgått.
Kanske lika bra när priset för för vingarna låg på 2600
Då känns det smartare att köpa kopiorna från tyskland och lämna in dem på lackning...
Nån som vet nån som lackar billigt förresten...
Hehe frågan är hur den sitter på såna plastkåpor, lär ju sprickaHemmalack ala biltema billigaste i stan
Hehe frågan är hur den sitter på såna plastkåpor, lär ju spricka
klart det kommer spricka men det är ju så billigt.. bara att lacka en gång i månaden kan man ju variera färgen efter humör tex rosa med gröna prickar då blir ju helt till sig
hehe...
Men om jag formulerar mig såhär då:
-Vart lackar man billigt/mindre dyrt om man vill lacka sina kåpor så att de håller? Går det, eller spricker färgen likförbannat, trots att Lars the super-lackare gör det åt mig?
Här på SH ska det nånstans finnas en tråd där någon bygger om sina originalburkar på en KTM Duke. Det är nog inte i den här tråden, men är det någon som vet vart bygget finns?
//M
Dock ingen Duke, men Gnutten moddade sina.Här på SH ska det nånstans finnas en tråd där någon bygger om sina originalburkar på en KTM Duke. Det är nog inte i den här tråden, men är det någon som vet vart bygget finns?
//M
Har nån byggt om från gammla(99-04) bakdelen till nyare (05-06) ?
Isf hur mkt behöver man byta!?
Räker de att byta plasten eller åker man på att byta bakram sadel osv..?!
Har försökt söka info ang detta, men hittar inget.....hoppas på svar, från nån kunnig 640 lover!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|