Här kommer min pärla. en 05:a som blev uttagen 2008.
kanske dum fråga men vad är egentligen skillnaden på 640 prestige samt vanliga förutom svarta fälgar o lite dekaler?
Om jag minns rätt är det ingen annan skillnad.
Prestige-kåporna är klarlackade och är svindyra
Sen är det väl handtagsskydd eller, för 625/660 har väl det som standard!
Prestige-kåporna är klarlackade och är svindyra
Har en 640 duke II och när jag ger full gas och kommer upp i 6000 varv och lite mer, så är det som om den inte riktigt får tillräckligt med soppa, utan den börjar gå "ryckigt". Någon mer som upplevt samma problem? Tänker att det kanske är så att den är snålt bestyckad så jag tänkte byta till ett större munstycke. Kör ni med standard på era eller har ni bytt till större?
Fick hem min 640sm från en handlare i Göteborg nu i fredags,har inte varit nere utan fick den levererad detta var en 06 uttagen 07 detta vad jag oxå fick med i priset
1.trasigt batteri 2.nedslitet bakdäck 3.för lite olja i motorn 4.trasig startmotor 5.spån runt drevet,luft i frambromsen.dessutom skanades 30% av taggarna på startkugget som nu e i motorn.... så nu får de hämta skrothögen igen betalt 4500kr för få hit fanskapet...
Trött blir man, o detta från en handlare som skryter om 25år i branchen
Troligen min första o sista Ktm
Har inte kollat igenom hela tråden, bara de sista sidorna. Så deet kanske redan finns svar på min fråga men jag tänkte att jag lika gärna kan ta och fråga igen.
Ska köpa motard nu. Jag vill inte använda den till transport eller så utan mer bakhjulsåkning (jag vill iaf lära mig köra bakhjul) och allmänt "bus". Min budget ligger runt 30 - 35k så därför är jag intresserad av t.ex. 640 -01 som verkar ligga i den prisklassen. Skulle ni rekommendera 640n till det? Eller skulle ni säga att jag borde leta efter en annan hoj istället? T.ex. 625an verkar vara flera tusen dyrare än 640n, så även om den verkar bättre är den nog för dyr. Att den skulle vara slö är nog inget större problem både därför att den ändå kommer köras med 25kW strypning och så kör jag 125a nu så jag är van vid 15hk
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |