Meckoholic
Vroom
- Gick med
- 24 Jul 2005
- Hoj
- KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Nä jag vågar inte starta hojen med tanke på donk/knack-ljudet. Fick tips om att det kan vara manuella dekompen som har pajjat och slår mot en av ventilhuvudena. Ska skruva upp ventilkåpan och kolla det imorn, samt ställa ventilerna när man ändå är där och pillar. Lär göra om och göra rätt också... dvs tömma ur motorn igen på olja och hälla 1,3l i motorn och 0,6 i ramen. vet att man fortfarande måste lufta oljesystemet dock om man gör så. Men känns säkrare
Jag vet att jag får igång hojen om jag slipper de där jävla otäcka knackljudet som kommer nu när dem vill gå igång...
Kicka har jag försök men har aldrig lyckats komma någon vart med det... Precis köp min första hoj så har bara kickat 2 takt innan
Jag vet att jag får igång hojen om jag slipper de där jävla otäcka knackljudet som kommer nu när dem vill gå igång...
Kicka har jag försök men har aldrig lyckats komma någon vart med det... Precis köp min första hoj så har bara kickat 2 takt innan