Meckoholic
Vroom
- Gick med
- 24 Jul 2005
- Hoj
- KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
fortfarande så om någon skulle försöka sälja en hoj till mig som har gått 273 mil på mätaren och inte ha en vettig anledning till det.... vafan 273 för en 03:a är ju inte ens trovärdigt.
Som precis nybliven hojägare nu är man ju pedantisk/livrädd för att något ska gå fel... tvättade hojen nogrant igår, torkade av så mkt det gick för hand och lät den torka tills idag. Startade den nu en dag senare och varmkörde den lite på tomgång så märkte jag att det började ryka en del från vänster kylvinge.
Kanske inte jättemycket men det syntes klart i alla fall.
Stängde av och det fortsatt att ryka ett litet tag.. något att kolla upp eller är det bara nojja?
Som precis nybliven hojägare nu är man ju pedantisk/livrädd för att något ska gå fel... tvättade hojen nogrant igår, torkade av så mkt det gick för hand och lät den torka tills idag. Startade den nu en dag senare och varmkörde den lite på tomgång så märkte jag att det började ryka en del från vänster kylvinge.
Kanske inte jättemycket men det syntes klart i alla fall.
Stängde av och det fortsatt att ryka ett litet tag.. något att kolla upp eller är det bara nojja?