Werzion är på jakt efter slip-on. Vart är smidigast/bäst (läs: billigast hehe) att köpa det? vilket märke är inte det viktigaste, men dom jag än så länge kommit på och siktat in mig på är Arrow, Akrapovic, Leo Vince, Sebring, G.P.R.
Har soppat rent SH's köp och sälj samt blocket.se men det finns fasen nära på noll av varken det ena eller det andra begagnat till salu. Så alla ni som redan har slip-on och annat mys... Var har ni köpt erat?
Man får nästan en känsla av att folk köper ett slip-on var, sedan håller man kvar vid det tills dödsbädden då son eller dotter får ärva skiten
Verkar även svårt att dels hitta slip-on på nätet, men framförallt få fram prisuppgifter...
Har hittat ett
Leo Vince X3 för
2500 SEK (nytt) men står att det är till en
LC4 640 ADV (00-02) funkar det på en -03'a SM? funkar det att meka till det att passa själv?
--------------
Sen är jag även på jakt efter drev, och mina tankar lutar mot 16:45 (16:42 standard, right?).
fick tag på en excel-ark där man kunde skriva in olika siffror för att skåda resultatet och noterade där att det inte verkade bli någon nämnvart skillnad gällande toppfart osv. men hur är det i praktiken med accelerationen? (bättre acc. jag vill åt, att ligga i 120 eller mer är ju inte roligt nu heller, så gör inget om motorn skriker lite mer ändå hehe så länge busandet blir smidigare och roligare)
Vågar man satsa på mer? kanske skifta på framdrevet också? (tänkt köpa helt nytt drevpaket, inte för att det nuvarande är så slitet, men ändå, min Kajsa förtjänar det bästa
)
P.S om det är någon som vill ha excel-arket så är det bara att skicka PM så fixar vi det.