gluffis
Slowrider
Duplex: ligga runt 40 på 2'an, sitt en bit bak, ungefär på den remmen tvärs över sadeln, vrid fullt på gasen samtidigt som du rycker lite i styret. Funkar för mig
Slurer clutchen hvis det blir for lite veske i beholderen? Clutchen min lekker litt i pumpa på styret.
Har hört att det ska finnas strypningar på 640:n, Hur vet jag om dem sitter kvar på min hoj? Hur tar jag bort osv osv???
EPC och SAS... Seek and thy shall find... finns den del o läsa...
SAS är inte nån strypning egentligen, bara cirkulerar lite varmluft EPC begränsar effekten på tvåans o treans växel... Ryktet säger att det inte spelar nån roll på min -05'a men jag har slit ur kontakten till EPC'n bara för att...
är lite dålig på norska....
Antar att det är huvudcylindern som läcker..
Finns reprations sats man köper o byter ut en bit med 2 packningar på tyvvär kostar den typ 500kr sek
Köpte mig en Ktm 640 sm idag...hel nöjd med draget och chassit =) men ska de verkligen vara SÅ mkt vibrationer? har läst här en hel del trådar att de vibrerar, men tyckte de va lite väl mkt... fötter å arsle somna ju nästan =( nått som kan va fel? nått man kan göra? det är en -04 med under 800mil på mätarn.
tacksam för svar.
mvh Jonas
Köpte mig en Ktm 640 sm idag...hel nöjd med draget och chassit =) men ska de verkligen vara SÅ mkt vibrationer? har läst här en hel del trådar att de vibrerar, men tyckte de va lite väl mkt... fötter å arsle somna ju nästan =( nått som kan va fel? nått man kan göra? det är en -04 med under 800mil på mätarn.
tacksam för svar.
mvh Jonas
Köpte mig en Ktm 640 sm idag...hel nöjd med draget och chassit =) men ska de verkligen vara SÅ mkt vibrationer? har läst här en hel del trådar att de vibrerar, men tyckte de va lite väl mkt... fötter å arsle somna ju nästan =( nått som kan va fel? nått man kan göra? det är en -04 med under 800mil på mätarn.
tacksam för svar.
mvh Jonas
Köpte mig en Ktm 640 sm idag...hel nöjd med draget och chassit =) men ska de verkligen vara SÅ mkt vibrationer? har läst här en hel del trådar att de vibrerar, men tyckte de va lite väl mkt... fötter å arsle somna ju nästan =( nått som kan va fel? nått man kan göra? det är en -04 med under 800mil på mätarn.
tacksam för svar.
mvh Jonas
och då har väl ändå 640:n den mjuka sadeln eller har den samma stenhårda som 625:an? Vet iallfall att min polares duke känns som en soffa om man jämför med min.
Tycker inte vibrationerna alls är så farliga.. Ska man köra långt gäller det dock att hitta en bra marchhastighet annars kan det blir jobbigt. Pröva annars någon annan LC4 och känn om det är någon skillnad.
va min går upp på 2an med bara gas, fullgas på 3an så reser sig framhjulet ett par cm över marken, rycker man lite så går den upp riktigt fint på 3an medDuplex: ligga runt 40 på 2'an, sitt en bit bak, ungefär på den remmen tvärs över sadeln, vrid fullt på gasen samtidigt som du rycker lite i styret. Funkar för mig
va min går upp på 2an med bara gas, fullgas på 3an så reser sig framhjulet ett par cm över marken, rycker man lite så går den upp riktigt fint på 3an med
Hur e servningen på en lc4 640?
Å e reservdelarna billig, ganska billiga, dyra eller skit dyra?
Å e de lätt å regga den som 25kw? (DVS finns de tex strypsatser, å måste man bänka å sånt??)
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |