Karlströms tar 1114,02 SEK enl power parts katalogen för orange Z-ring.
Nice! Tack för hjälpen. Karlströms var en bra sida!
Nice! Tack för hjälpen. Karlströms var en bra sida!
Eftersom du har bytt olja och filter så borde det inte vara något problem. Startar hojen hyffsat lätt så står inte ventilerna käpprätt fel och allt är grönt. Njut av vädret så länge det håller i sig
Men, hehe, till problemet, eller det här kan ju också ses som problem, men jag lyckades skruva sönder en av dessa SMÅÅÅÅÅ skruvar som håller switchen så nu är bromsljuset på hela tiden, kolla i sprängskiss-boken för att se om det finns något artikelnummer på skruven, men det finns ingenting, och har åkt runt till en mängd biltillbehörsbutiker och "Bygg och Interiör"-liknande butiker och frågat, men finns inte så små skruvar...
Kan det finnas på en KTM-store eller vad ska jag göra?
Tacksam för svar!
Inte skruv nr. 32 du menar???
ni som håller på att leka och kör på bakhjulet kör ni med orginal drevning eller??
Skruvarna som håller nr 10 syftar han på.
Ja,du har redan växellåda på hojen.
o faan ha ha är ju helt kass på detta ska lära mig tänkte jag så man måste ju ha lite tips
Bara att öva ,tyvärr
660 lyfter på 3:an utan problem (orginaldrevad)
Ska göra det ....problemet är väll att man är så jävla feg...tror ju man ska slå över och i själva verket så lyfter framdäcket 30cm....ja ja jag kanske lär mig nån dag också... ser rätt fett ut att wheela hur långt som helst
ni som håller på att leka och kör på bakhjulet kör ni med orginal drevning eller??
Ska göra det ....problemet är väll att man är så jävla feg...tror ju man ska slå över och i själva verket så lyfter framdäcket 30cm....ja ja jag kanske lär mig nån dag också... ser rätt fett ut att wheela hur långt som helst
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |