Karlströms tar 1114,02 SEK enl power parts katalogen för orange Z-ring.
Nice! Tack för hjälpen. Karlströms var en bra sida!
Nice! Tack för hjälpen. Karlströms var en bra sida!
Eftersom du har bytt olja och filter så borde det inte vara något problem. Startar hojen hyffsat lätt så står inte ventilerna käpprätt fel och allt är grönt. Njut av vädret så länge det håller i sig
Men, hehe, till problemet, eller det här kan ju också ses som problem, men jag lyckades skruva sönder en av dessa SMÅÅÅÅÅ skruvar som håller switchen så nu är bromsljuset på hela tiden, kolla i sprängskiss-boken för att se om det finns något artikelnummer på skruven, men det finns ingenting, och har åkt runt till en mängd biltillbehörsbutiker och "Bygg och Interiör"-liknande butiker och frågat, men finns inte så små skruvar...
Kan det finnas på en KTM-store eller vad ska jag göra?
Tacksam för svar!
Inte skruv nr. 32 du menar???
ni som håller på att leka och kör på bakhjulet kör ni med orginal drevning eller??
Skruvarna som håller nr 10 syftar han på.
Ja,du har redan växellåda på hojen.
o faan ha ha är ju helt kass på detta ska lära mig tänkte jag så man måste ju ha lite tips
Bara att öva ,tyvärr
660 lyfter på 3:an utan problem (orginaldrevad)
Ska göra det ....problemet är väll att man är så jävla feg...tror ju man ska slå över och i själva verket så lyfter framdäcket 30cm....ja ja jag kanske lär mig nån dag också... ser rätt fett ut att wheela hur långt som helst
ni som håller på att leka och kör på bakhjulet kör ni med orginal drevning eller??
Ska göra det ....problemet är väll att man är så jävla feg...tror ju man ska slå över och i själva verket så lyfter framdäcket 30cm....ja ja jag kanske lär mig nån dag också... ser rätt fett ut att wheela hur långt som helst
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|