Jag letar som en tok efter en 660 med motard och enduro-kit. Vet du nån eller om du själv ska kränga båge så får ni gärna blanda in mig i leken
Pm:a M A N G E och fråga. Har för mig att han skrev att han skulle sälja sin med enduro uppsättning
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=14180
Någon som kan svara på om bakramen är förstärkt på 625 -04, 05, 06 så att man kan skjutsa?
Perfa, delarna ser precis lika ut i alla fall, så jag tror nog att det kan vara samma.
Imorgon är en ny dag med nya tag.
// Wip
From 05 får du skjutsa.
-04 har riktig bakram som håller men hojjen är reggad för en person så..... Samvetsfråga alltså.Någon som kan svara på om bakramen är förstärkt på 625 -04, 05, 06 så att man kan skjutsa?
Då jag är ny ägare av en 660 och vill byta standardburkarna mot acra slipon undrar jag var man kan köpa dessa billigast i Sverige eller i utlandet.
Ja, om du kollar precis bakom cylindern så ser du att röret kröker sig för en elstart som inte finns = samma rör som på 625 och 640...Är det samma avgas på min 660 -03 och 640??
Om du skall ha justerbart så är det nog bara å hacka i sig.Nån som vet om det finns nåt pirathandtag till frambromsen och om det säljs i Stockholm? Orginal kostar ju fan 400:- och det verkar ju krävas att man köper hela skiten, även om man bara behöver en liten del.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|