Tack så jättemycket för all eran hjälp!
Du har PM ang oljebytet, ventilerna kan jag förklara senare!
Tack så jättemycket för all eran hjälp!
Måste ge lite cred. till Gnutten officielt, han gav en väldigt bra beskrivning, så nu är det klart för start, bara att hoppas på att filtrena kommer imorgon!
Hoppas du får fram en lika bra guide för ventilerna!
...Tack allihopa!
Jag vill oxå veta hur man gör
Måste ge lite cred. till Gnutten officielt, han gav en väldigt bra beskrivning, så nu är det klart för start, bara att hoppas på att filtrena kommer imorgon!
Hoppas du får fram en lika bra guide för ventilerna!
...Tack allihopa!
Ska göra det ....problemet är väll att man är så jävla feg...tror ju man ska slå över och i själva verket så lyfter framdäcket 30cm....ja ja jag kanske lär mig nån dag också... ser rätt fett ut att wheela hur långt som helst
Håller tummarna för att Gnutten och NisseNuts köper en KTM 690 snart. Ifall man behöver tips ibland .
Håller tummarna för att Gnutten och NisseNuts köper en KTM 690 snart. Ifall man behöver tips ibland .
Om jag nu skulle köpa en 690 så blir det inte Supermoton utan Adventuren!
http://bvz.de/blog/wp-content/images/690Rally_WinnerBike_Morocco_MarcComa.jpg
Nja tänkte lägga upp lite bilder på monteringen av Wings dämparna
Blev väldigt snyggt
Antar att blinkersna inte kommer sitta kvar så länge
//J
Aphex: Jupp skaffade ett rör från en -05 med dubbelanslutningar!
Blir det någon skillnad, bättre svar? Eller är det bara estetiskt? Verkar vara fina dämpare iallaf. Mycket för pengarna om man säger så.
Ja du med en fot stor som en fotboll nästan så få jag vänta lite med det svaret men ska försöka spela in en ljudfil när jag fått ihop det som jag vill!
Shyssta dämpare...håller på att leta något till min 660..vad får man ge för dessa???
Jag fick ge 495 euro inkl frakt "ca 4600:-" men det var vintererbjudande så det ligger väl på 595 euro inkl frakt "ca 5500:-" nu tror jag!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |