Tänkte byta packboxar och olja i framgaffeln. Vad ska jag hälla i för olja? går det bra med ATF-olja eller ska jag köpa riktig gaffelolja?
Hur och var sitter öppningsarmen till sadellåset på en 05/06?
Nån som råkar ha en bild på det kanske?
edit:
Hittade en bild på hur låset sitter, men jag behöver fortfarande veta hur öppningen sitter.
Framför sidokåpan/under sadlen på vänster sida.
Svart spak som ser ut som ett litet kopplingshandtag.
Kanske sveriges starkaste 660 -> http://www.blocket.se/vi/16547820.htm?ca=11_s ?
88hk med enbart sebring twin system skulle inte tro det!
88hk med enbart sebring twin system skulle inte tro det!
problem solved!Läste att det var endel här som hade haft problem med läckande packbox på utgående axel här.
Jag har samma problem på min 625a, men jag får inte loss packboxen..
Någon som har nått tips?
Hur ställer sig ni erfarna motard och motorcykelrävar till att köpa eller sälja hoj under sommaren och semestern?
Jag tänkte leta seriöst efter hoj nu från den 15e typ då min semester börjar. Ungefär.. Men en kompis sa att det är lönlöst att leta hoj under sommaren då alla är lediga och bortresta. Någon som har erfarenheter av detta? Att leta hoj under sommaren alltså?
Köp ordentlig
Hur ställer sig ni erfarna motard och motorcykelrävar till att köpa eller sälja hoj under sommaren och semestern?
Jag tänkte leta seriöst efter hoj nu från den 15e typ då min semester börjar. Ungefär.. Men en kompis sa att det är lönlöst att leta hoj under sommaren då alla är lediga och bortresta. Någon som har erfarenheter av detta? Att leta hoj under sommaren alltså?
http://www.blocket.se/vi/16376610.htm?ca=15_s
Billigare kan det inte bli
http://www.blocket.se/vi/16643817.htm?ca=15_s
Köp min 660. Annons står det 55000:- men det stämmer inte för behövs en bromslang fram. Annars är hojen i toppskick. 52000:- så är den din, kanske lite billigare.
Den på första länken har jag haft lite span på. Har pratat med ägaren och visst verkar den okej. Men helsystemet är av "fel" märke och jag vet inte hur den har gått. Men killen som säljer verkar helsjyst och den är absolut bland dom mest intressanta som ligger på Blocket just nu.
Edit: dubbelpost
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |