petterekman
Adrenalinberoende!
fått nå fart på cykeln? har heller inte haft tid, få se nu i helgen..
va fan ska det snöa för....
Nope. Killen jag ska bänka hos har haft bänken full, och imorgon går jag på jobb i en vecka. Ska dock bänkas under veckan 10e-17e november någon gång, håll ut!
Kan likriktatern ta stryk av kabelbrottet?? Det är bara blinkers och tuta som inte funkar som det ska. Och även om det är dåligt med kräm på tomgång så är det jag upplever nu min hoj helt under gränsen, man får lägga handen över för att ens se om det blinkar och tutan låter mindre än min 7 mån grabb när han sover
Du verkar vara haj på elektronik så har du några bra tips tar jag gärna emot dem.... Har körförbud pga av utebliven bes till följd av elskiten
Ps. vet du någon ftp eller Online hosting som jag kan använda för bänkningsdiagrammet så är det oxå bra, jag är inte så väl bevandrad i ftps usw Ds.
Är inte så hemskt haj på elektronik egentligen, råkade bara veta att det var en likriktare eftersom jag själv funderade på det nyligen. En likriktare består väl oftast av några dioder, och de kan, så vitt jag förstått, kortslutas om man som i ditt fall får kabelbrott.
Ett ställe är ju tex. Imageshack, där du kan host:a bilder. Finns säkert bättre ställen än det (de brukar ju vara lite kinkiga med direktlänkning), men jag har aldrig använt någon online hosting så jag har inte någon direkt koll. Jag brukar alltid lägga upp bilder på FTPn jag har tillgång till från min internetoperatör.