freding
en Outsider...
Jag gav 45k för min 660 -05 i butik absolut inget buskexemplar...
Jag gav 45k för min 660 -05 i butik absolut inget buskexemplar...
901 mil med nytt bakdäck, drivpaket och nyservad...det är ju vinter, och alltför många drömmer...fan va priset gått ner på hojarna...hur många mil hade hojen gått?
901 mil med nytt bakdäck, drivpaket och nyservad...det är ju vinter, och alltför många drömmer...
Ni får tänka på att många inte har råd att ha kvar eller köpa hoj nu pga den ekonomiska krisen, Det är köparens marknad nu, och det lär det vara ett tag framöver.
Den hoj som crazy rider tipsade om går nog att pruta ner till 45k, jag skickade ett mail till killen och ha sa att jag kunde få den för 47k iaf. Men jag har problem med plats i garaget, jag rymmer inte en hoj till så jag måste sälja min DT först.
Nu till frågan, går det inte heller att köra KTM 625 (-04 och neråt) med Abeg. kort eller är dom också för lätta?
640 då?
(tänker inte köpa en 640, de ryktas om att man blir trött på effekten.)
45?!
//Hannes som gav 55 för sin och körde 120 mil för att hämta.
shit va långt var det enkel resà?:O hur långt hade den gått?
Nejdå, det va ToR!
Den hade gått 250 mil, akraslipon, nya ostar, dubbla uppsättningar plast, ktm crashpuckar osv..
Det är väl bara till att strypa till lägre hästar tills matematiken går ihop. Min är reggad till 29hk, så den får du säkert köra med a-begränsat...Den hoj som crazy rider tipsade om går nog att pruta ner till 45k, jag skickade ett mail till killen och ha sa att jag kunde få den för 47k iaf. Men jag har problem med plats i garaget, jag rymmer inte en hoj till så jag måste sälja min DT först.
Nu till frågan, går det inte heller att köra KTM 625 (-04 och neråt) med Abeg. kort eller är dom också för lätta?
Japp, och man ska tänka på att detta var för 1½ år sedan, och den billigaste förutom denna hade gått dubbla och kostade 7 papp mer..okej då var det ju ett ganska bra pris jag har också dubbla upsättningar plast och akra men inga puckar ska göra egna snart
Det är väl bara till att strypa till lägre hästar tills matematiken går ihop. Min är reggad till 29hk, så den får du säkert köra med a-begränsat...
Det verkar som att jag har fått lite vatten i oljan. Nån som har råkat ut för samma problem? Läcker det in någonstans eller kan det vara kondens som har gjort så att oljan ser ut som choklad?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|