He he aha Björn då vet jag, nä känner en del där på stationen, fördelen där är att många kör hoj på den stationen så de är rätt Ok!
Jo, de verkade faktiskt schyssta där.
Första kommentaren när jag rullade in hojen kom från en annan besiktningsman:
"Nämen, kör du inte...? Det var ju lite mesigt..." Hehe.
Det första Björn sade när han tittade på hojen var: "Den här är ju så fin så den kan ju inte ha några fel...?"
För övrigt,
var ju ute i garaget idag igen och fortsatte fixa på min nya bakdel. Har lackat färdigt nu, så får det ligga och vänta tills nästa ledighet innan jag monterar den.
Hursomhelst, när jag då stod i garaget och tittade på hojen med burkarna borta (de ska putsas upp lite), så konstaterade jag att det skulle kunna bli skitsnyggt att ha några små burkar som döljs helt/mestadels bakom sidoplasten. Då skulle man få en duktigt smutt bakända, lite i stil med SXV-arna.
Tog en bild lite snabbt så man får ett hum om hur den skulle se ut, så jag lägger upp den.
Men, vad tror ni? Burkarna skulle då inte få bli längre än typ 20-25cm, men på höjden får de ju vara lika stora som Akra-burkarna, typ 10-15cm. Blir dessa burkar alldeles för små för att dämpa ljudet? Vill ju inte ha en värsta monsterbullermaskinen som skrämmer små barn på flera mils avstånd.
Och hur skulle man fixa burkarna? Jag tänker absolut INTE sätta kapen i mina Akraburkar (usch, hemska tanke) och att bygga burkar helt från scratch känns lite småjobbigt. Köpa nya slipons för att kapa känns också rätt så dyrt.
Nåja, det är bara lite funderingar från min sida. Men jag tror det skulle kunna bli snyggt och ganska ovanligt om man gjorde så.