alå! skrev länk tidigare för fotpinnar : http://www.mcweb.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=5358&cat=1986
625/660 - 05 och uppåt är godkända för 2 passagerare
625/660 - 05 och uppåt är godkända för 2 passagerare
alå! skrev länk tidigare för fotpinnar : http://www.mcweb.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=5358&cat=1986
625/660 - 05 och uppåt är godkända för 2 passagerare
Kollade upp en KTM 660 SMC -05 via vägverkets hemsida och fick där se att Cylindervolymen var noterad till endast 625cc. Borde den inte rimligtvis vara på hela 654cc?? Eller?
Nått som inte stämmer här va?
EDIT: enligt vv... Fabrikat: KTM 660 SMC, kw: 21, Slagvolym cm3: 625
Står fel även på min och ett flertal andra. 654 är det korrekta.
Okey, knasigt det kan bli. Inte utan att man undrar hur ofta det är uppgifter som "står fel" i vv noteringar egentligen... Jag som trodde detta skulle fungera som en säker källa med "svart-på-vitt" uppgifter ang fordon.
på mina papper från vv står det också 625 cc hehe
Jag har letat i manualen och googlat, men jag hittar ingenstans något om det. Eller är det bara olja+filter samt ventiljustering i vanlig ordning som ska göras?
Borde inte sånt gå att rätta till?
Jag menar...
Hur kul är det den dagen hojen ska säljas och man sitter där med köparen som skummer igenom regbeviset.
- "625"!? eh.. öh... ÄR inte detta en 660!? Eller?!
- Jojo, självklart... men...
- Men det står ju "625" hästar här! Borde det inte stå "660" hästar?
- Jo, Eller nej, det borde stå 654... CC!
- Eh.. OK!? Men det står ju "625" "CC"!
- Jo, visst iofs, men...eh.. rhrrm det.. "står fel" he he.
- eh ok...
tror inte att köparen skulle haka upp sig på det...man ser att hojen är en 660 och inte 625a
Nu är nya bakdelen klar, bara lite finputs sen ska den rullas ut i helgen!!!
BRRAAAAAAAAPP!!!!!!!!!!!!!!!
16/40 har jag hört ska vara bra för allround åkning.. Bus men ändå ok på motorväg.
Härligt, någon bild på resultatet?
QUOTE]
Slänger in en bild imorrn, hittade ett diodljus med inbyggd skyltbelysning så nu ska den förhoppningsvis gå igenom besiktningen!
Får man ha den röda reflexen i hjulhuset?
Härligt, någon bild på resultatet?
QUOTE]
Slänger in en bild imorrn, hittade ett diodljus med inbyggd skyltbelysning så nu ska den förhoppningsvis gå igenom besiktningen!
Får man ha den röda reflexen i hjulhuset?
Så länge reflexen reflekterar ljuset bra, så borde det la vara lugnt?
Så länge reflexen reflekterar ljuset bra, så borde det la vara lugnt?
Tänkte på det, min hoj skall senast besiktigas 2011, antar att det är så får många andra här.. Men besiktigar ni era hojjar ändå???
Sant! Bara den syns bra bakifrån fick jag höra senast jag besiktade hojen!
Tror inte det är många som svänger förbi SBP bara för nöjes skull...
Härligt, någon bild på resultatet?
QUOTE]
Slänger in en bild imorrn, hittade ett diodljus med inbyggd skyltbelysning så nu ska den förhoppningsvis gå igenom besiktningen!
Får man ha den röda reflexen i hjulhuset?
nej..men den får sitta precis under regskylten...ja har skruvat fast min längst ner på regskylten
nej..men den får sitta precis under regskylten...ja har skruvat fast min längst ner på regskylten
ok, hade nån liten med självhäftande tejp på min gamla fighter, ska försöka komma ihåg vart jag köpte den...
Så här vart nya bakljuset iaf:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |