Trist som fan är det i vilket fall. Förmodligen kommer den aldrig mer rulla på gatorna, iaf inte i svea men jag håller ögonen öppna och känner igen din godbit direkt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Känns ju inte som killen verkar vara världens krutuppfinnare, som ställer sig med stulen bil och hoj i ett bostadskvarter i Bromma mitt på ljusan dag, men vad vet jag.
Klåparen får väl säkert aldrig igång den ens, skulle inte förvåna mig om han kickar sig trött och dumpar den i ett skogsbryn.
Det som känns så jäkla bittert är all tid man lagt ner för att få bilen och hojen som man vill. Hade ju byggt bågen runt extraljusen på bilen helt själv, och var skitnöjd. Sen har jag haft duktiga problem med att den inte ville gå ordentligt, och hade precis fått den att gå som en klocka.
Hojen bytte jag ju till Rallykam i vintras, och nu innan säsongen började hade jag isär hela hojen, putsade upp allt, fettade in allt, bytte bakfjäder till en hårdare osv. Sen har vi ju undersätesljuddämpare jag byggde, som gör den till antagligen den enda motard (utöver de få SXVs som kör med Mivv-system) som har det. Bakdelen som jag byggt om och de nya blinkerserna jag satte dit alldeles nyss.
SÅNT känns bittert. Hade precis fått den så som jag vill ha den, och såg fram emot en lång sommar med mycket körning, så kommer någon förbannad idiot som inte kan skilja på sitt och andras och förstör allt jag jobbat för.
Man börjar ju fundera, hur skulle jag bete mig om jag träffade tjuven? Inom mig bor en ilska som skulle vilja spöa skiten ur honom, för allt jag fått gå igenom, men samtidigt har man ju hjärnan som säger att "Nej, nej. Då åker du dit för misshandel.". Sen börjar gärna tänka "...men du är ju ändå ostraffad, så du skulle ju inte få fängelse iaf..." och så funderar man om det vore värt det. Man behöver ju inte slå honom fördärvad liksom, bara ge igen lite grann...
Nu är ju jag en sådan som aldrig slagit bortsett från när man småbråkade med sina kompisar i lägstadiet, men det känns så djävligt det här. Det är som att ha blivit våldtagen, min integritet är kränkt!
Nåväl.