http://www.blocket.se/kronoberg/Ktm_625_smc_22040126.htm?ca=11&w=3
Vad tror ni om snurran på denna grabbar?
http://www.blocket.se/kronoberg/Ktm_625_smc_22040126.htm?ca=11&w=3
Lämnade in min 660 för typ samma ljud! Ramlager var totalt slut! Likaså kolvringar tydligen då dom håller på byter det också.
Tråkiga grejer det där. Vad kommer det att kosta?
Tråkiga grejer det där. Vad kommer det att kosta?
Uppdatering:
Bilen är hittad, ute i Bromma. Har en polare som ska dit ikväll och se om han kan köra hem den till sig så jag kan hämta den imorgon.
Dessutom finns det ett vittne till stölden. En kvinna som tog tjuven på bar gärning, och även ringde polisen. De kunde dock inte skicka en patrull då, och sen försvann allt.
Hoppas nu bara att bilen inte är alldeles för trasig. Höger sidoruta är inslagen, men annars kanske den är i dugligt skick.
Jag är faktiskt förvånad, det går fort framåt! Håller tummarna på att jag får återse min kära hoj.
Edit:
Ja, så här är det:
En kvinna hade sett bilen stå på gatan idag på Mössebergsvägen i Bromma. Hon frågade en kille som satt och grejade i bilen om han var ägare, varpå han svarade "Ja, givetvis."
Hon gick då in och ringde polisen eftersom hon inte trodde på det, men de kunde inte skicka en patrull. Hon ringde även för att anmäla pågående brott, men ingen kunde komma.
Hon gick då tillbaka till bilen och försökte stoppa killen, men han körde bara iväg.
Så tydligen var bilen redan bortkörd av tjuven när Assistanskåren ringde upp mig och sade att bilen var hittad.
Fan vad bitter jag är på Polisen just nu. Om de hade fått ändan ur vagnen kanske jag haft både hoj och bil tillbaka vid det här laget!
Sen tycker jag Polisen borde ha ringt mig direkt de fick veta att bilen var sedd. Jag kanske hade kunnat arrangera så att någon hade tagit sig dit, den hittades ju bara 3.5km från där jag parkerat den.
Som det verkar just nu är ju bilen borta, igen. Så mycket för den turen.
Funderar på att köpa kedja på biltema till min 660 -04. Visst är det 520. 120 länkar 5/8" x 1/4" kedja? -->> http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1684&iItemId=135231
Vad brukar drivpaket kosta? Ska byta framdrev också så funderar på om man ska köra hela kittet på engång.
Så, då var man hojägare igen då.
Denna gång blev det en KTM 525 EXC -05 med SM-kit.
Så, ska man lämna 660-tråden nu eller? Har ju nästan kommit in lite i gänget, så det skulle ju kännas lite ledsamt...
finns en 525-tråd. Men det är väl bara å pendla emellan..
Så, då var man hojägare igen då.
Denna gång blev det en KTM 525 EXC -05 med SM-kit.
Så, ska man lämna 660-tråden nu eller? Har ju nästan kommit in lite i gänget, så det skulle ju kännas lite ledsamt...
Läskigt det där!! Bor själv på gatan bredvid (Kinnekullevägen) QUOTE]
Där bodde jag för lite över tre år sen, i 31:an. Hade min hoj på gatan vid ytterst få tillfällen, sen hade jag ett schysst garage vid gesundaplan, tog tre min att gå.
Du får säkert hänga kvar här Har du hunnit köra nåt med 525:an och i så fall vad tycker du 660 eller 525?
Vad har ni för drivning till era hastighetsmätare? Jag har köpt en 660-framskiva till min exc som passar i infästning men thats it. Jag kör med trialtech endurance som mätare och har därför fått fästa en givare på oket att fånga upp magnetens rörelse med.
På skivan jag köpte (till en smc660 2005) så finns inget hål eller något alls att fästa magnet eller liknande i, så jag funderar på om jag isf skall vattenskära ut ett eget?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|