Ktm 660

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Andersj skrev:
2558095 Jag tänkte göra en extra bakram i vinter och hänga upp orginalljuddämparna på väggen. Så jag kan kolla måtten åt dig.

Vore kanon! Det är ingen brådska men måtten kan vara väldigt bra att ha i framtiden :tummenupp
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
så typiskt:rolleyes:

hsr precis fått ihop älsklingen nu , efter att ha varit ordentligt ned riven ett tag,
dfet sista jag gjorde idag va o byta till ett 15t framdrev,
tittar ut, det piss regnar :(
efter vad jag läst hätr så ska den om möjligt bli änu roligare då:tummenupp
jaja snart torkar det kanske!
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
KÅTM skrev:
2563472 så typiskt:rolleyes:

hsr precis fått ihop älsklingen nu , efter att ha varit ordentligt ned riven ett tag,
dfet sista jag gjorde idag va o byta till ett 15t framdrev,
tittar ut, det piss regnar :(
efter vad jag läst hätr så ska den om möjligt bli änu roligare då:tummenupp
jaja snart torkar det kanske!

Mekar du på fyllan? Eller har du limmat ihop fingrarna? Du skriver som en kratta :D

Ne, lite taskigt kanske men jag reagerade på att det var väldigt många fel bara.
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
NisseNutz skrev:
2563738 Mekar du på fyllan? Eller har du limmat ihop fingrarna? Du skriver som en kratta :D

Ne, lite taskigt kanske men jag reagerade på att det var väldigt många fel bara.


haha nja jag satt o åt samtidigt, slant nog en del på tangenterna.:rolleyes:
men tack för tipset ska hämta en kall öl nu:tummenupp
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Det verkar som tråden dog så fort det blev kallt ute. Nästan alla trådar jag brukar hänga i har dött ut.

Känns lite deprimerande nu när det är närmare nollan ute. Grymt kallt att åka fram och tillbaka till plugget.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
NisseNutz skrev:
2575009 Det verkar som tråden dog så fort det blev kallt ute. Nästan alla trådar jag brukar hänga i har dött ut.

Känns lite deprimerande nu när det är närmare nollan ute. Grymt kallt att åka fram och tillbaka till plugget.

Va ute och rasta hojjen senast igår men det börjar ju kännas att säsongen lider mot sitt slut :D Igår körde jag för att E4an stog tvärstill och jag hade en tid att passa men det var ju kallt och förbannat halt :skrämd åkte på några små och ett riktigt ordentligt ofrivilligt ställ :D
 

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Cervantes skrev:
2575015 Va ute och rasta hojjen senast igår men det börjar ju kännas att säsongen lider mot sitt slut :D Igår körde jag för att E4an stog tvärstill och jag hade en tid att passa men det var ju kallt och förbannat halt :skrämd åkte på några små och ett riktigt ordentligt ofrivilligt ställ :D

Har varit ute hela dagen idag och precis ställt undan älsklingen för vintern, snacka om ångestfylld tur dit! :gråta Men som du säger så börjar det helt klart kännas att vintern närmar sig, biter ganska bra i kinderna nu! :näsblod
Men det var bara att försöka gasa ur sig själv så mycket det bara gick, för det är ju ett tag kvar till nästa gång nu. Känns ju sådär...
 
Last edited:

KnutHerta

Medlem
Gick med
11 Feb 2006
Ort
Hässleholm
Hoj
Honda CB1000RA -09
Är det någon som har lite tips på var man kan köpa slip-on till en -04 på nätet? Inte bara akra (som alla verkar köra med) utan gärna några andra modeller också.
 

M A N G E

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
bankeryd
Hoj
hojlös =(
WestW skrev:
2575254 Vad är det för skillnad på 03-04 mot 05-06 förutom plasten?
Motor fjädring osv?
svar har du ju redan fått..

men jag har en -04 till salu ca. 350 mil.
akra burk, nästan nya metzeler sportec m-1 däck, enduro-fälgar med isdubb + massa andra tillbehör. :yoparty

pm:a för mer info.

mvh// mange
 
Last edited:

LangSebben

Lev Hårt, Dö Ung och Bli Ett Vackert Lik
Gick med
30 May 2006
Ort
Ramsele
Hoj
Stunt moddad husaberg
Hur är de att sätta på isdäck på en ktm 660 -04a? Måste man göra nå specielt då eller är de bara att ta ett par fälgar med rätt tum och sätta på dom? Lr måste man göra nå mer?
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
NisseNutz skrev:
2575009 Det verkar som tråden dog så fort det blev kallt ute. Nästan alla trådar jag brukar hänga i har dött ut.

Känns lite deprimerande nu när det är närmare nollan ute. Grymt kallt att åka fram och tillbaka till plugget.



va ute en runda innan idag i solen,, jag o min kära 660 hade MÅNGA långa o mysiga stunder tillsammans:tummenupp
 

M A N G E

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
bankeryd
Hoj
hojlös =(
LangSebben skrev:
2575517 Hur är de att sätta på isdäck på en ktm 660 -04a? Måste man göra nå specielt då eller är de bara att ta ett par fälgar med rätt tum och sätta på dom? Lr måste man göra nå mer?
pröva o ta ett par fälgar som passar. (nav, skiva, ok, drev, hjulaxel m.m):tummenupp
det är ju mycket som ska STÄMMA, e ju intE bara tum du kan kolla på.:D
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
LangSebben skrev:
2575517 Hur är de att sätta på isdäck på en ktm 660 -04a? Måste man göra nå specielt då eller är de bara att ta ett par fälgar med rätt tum och sätta på dom? Lr måste man göra nå mer?

Beror på va du menar? ska du använda endurp storlekar måste du fräsa främre bromsoket för att få det att passa.. Dock funkar det ju med 17" dubbdäck på original / liknande fälgar :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top