Andersj skrev:2558095Jag tänkte göra en extra bakram i vinter och hänga upp orginalljuddämparna på väggen. Så jag kan kolla måtten åt dig.
KÅTM skrev:2563472så typiskt![]()
hsr precis fått ihop älsklingen nu , efter att ha varit ordentligt ned riven ett tag,
dfet sista jag gjorde idag va o byta till ett 15t framdrev,
tittar ut, det piss regnar
efter vad jag läst hätr så ska den om möjligt bli änu roligare då![]()
jaja snart torkar det kanske!
ThorskeN skrev:2563786Nissenutz ska du inte vara i skolan och jobba med den dära J*vla lotusen?
/ThorskeN
NisseNutz skrev:2563738Mekar du på fyllan? Eller har du limmat ihop fingrarna? Du skriver som en kratta![]()
Ne, lite taskigt kanske men jag reagerade på att det var väldigt många fel bara.
KÅTM skrev:2564530haha nja jag satt o åt samtidigt, slant nog en del på tangenterna.![]()
men tack för tipset ska hämta en kall öl nu![]()
NisseNutz skrev:2575009Det verkar som tråden dog så fort det blev kallt ute. Nästan alla trådar jag brukar hänga i har dött ut.
Känns lite deprimerande nu när det är närmare nollan ute. Grymt kallt att åka fram och tillbaka till plugget.
Cervantes skrev:2575015Va ute och rasta hojjen senast igår men det börjar ju kännas att säsongen lider mot sitt slutIgår körde jag för att E4an stog tvärstill och jag hade en tid att passa men det var ju kallt och förbannat halt
åkte på några små och ett riktigt ordentligt ofrivilligt ställ
![]()
WestW skrev:2575254Vad är det för skillnad på 03-04 mot 05-06 förutom plasten?
Motor fjädring osv?
svar har du ju redan fått..WestW skrev:2575254Vad är det för skillnad på 03-04 mot 05-06 förutom plasten?
Motor fjädring osv?
NisseNutz skrev:2575009Det verkar som tråden dog så fort det blev kallt ute. Nästan alla trådar jag brukar hänga i har dött ut.
Känns lite deprimerande nu när det är närmare nollan ute. Grymt kallt att åka fram och tillbaka till plugget.
pröva o ta ett par fälgar som passar. (nav, skiva, ok, drev, hjulaxel m.m)LangSebben skrev:2575517Hur är de att sätta på isdäck på en ktm 660 -04a? Måste man göra nå specielt då eller är de bara att ta ett par fälgar med rätt tum och sätta på dom? Lr måste man göra nå mer?
LangSebben skrev:2575517Hur är de att sätta på isdäck på en ktm 660 -04a? Måste man göra nå specielt då eller är de bara att ta ett par fälgar med rätt tum och sätta på dom? Lr måste man göra nå mer?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |