Ang. Cobin-sadel. Är oxå sugen på en sån, ringde Åf i Sverige.
Lev-tid ca 5 veckor, kostar ca 4500 SEK, surt sa räven.
Hm jag vad ska man säga,denna smällter man verkligen för.
Man kan väl bara smått ångra sig att man inte vänta lite med sitt köp och kluvenheten om man skulle ha smc eller enduro men men som vanligt kommer jag väl gnälla,ångra,vara kluven men samtidigt nöjd som jag är med min smc
Här får du två bitar av kakan och snuskigt snygg är den ovan på allt.
KTM 690 Enduro-R med motardfälgar
Tror faktiskt att den vanliga Enduron är mer lämpad med motardfälgar då R'en har en mjukare & längre fjädring, vilket man kanske inte vill ha på asfalt (gungigt). köp plasten, dekalkit kostar 12-1500kr
Någon som vill köpa Akrapovic titankrökar till sin hoj?
Nypris ligger på 4900 kr.
Varför sälja? Lite sugen ja...
Hm jag vad ska man säga,denna smällter man verkligen för.
Man kan väl bara smått ångra sig att man inte vänta lite med sitt köp och kluvenheten om man skulle ha smc eller enduro men men som vanligt kommer jag väl gnälla,ångra,vara kluven men samtidigt nöjd som jag är med min smc
Här får du två bitar av kakan och snuskigt snygg är den ovan på allt.
KTM 690 Enduro-R med motardfälgar
Efter tester i bänken så får hojen fortfarande för lite luft med nilzz insug. Nu jagas det ngt speciellt go-kart-filter som förhoppningsvis råder bot på det problemet. Det kan dock ta 1-2 veckor innan vi får hem ett sånt...
Fick svar från Charli idag dvs ägaren av hojen.
Och han har tagit hjul från Smc och satt på Enduron och det passade rätt av bak och fram
Får kanske bli en uppsättning Smc fälgar.Du ska inte sälja dina
Kanske en dum fråga.. Men e nyblivne 690 SMC 09 ägare och har nog en dum fråga till.. Läste att man kan snabbställa om tändning / bensinflöde? för att få snabbare gaspåverkan. Är detta ngt alla gjort och i så fall redan vid inkörning? Nu har jag acraslip och mappat om den.. Eller var det inte smc som hade denna inställningsmöjlighet?
Jo men av den fick jag fram att det fanns några alternativ, typ inställning 2 borde vara den jag var ute efter. Men inte om man skall vänta till efter inkörning. Om det var värre för motorn på ngt sättLäs instruktionsboken så kommer du förstå vad det handlar om
Jo men av den fick jag fram att det fanns några alternativ, typ inställning 2 borde vara den jag var ute efter. Men inte om man skall vänta till efter inkörning. Om det var värre för motorn på ngt sätt
Mätaren är bytt, det beror dock inte på fukt, utan att mätartavlan vibrerar och skaver mot glaset så det blir repor/smutsigt.
Tanklocket läcker när den är absolut fulltankad, men det finns en foampackning att sätta dit. Har köpt men inte monterat den.
Full gas från dag 1, rasar de så rasar det.
Du har ju ändå 2års garanti.
Hej, har precis skaffat en SMC, undrar vilken "foampackning" man ska köpa och var, för att slippa bensin i nacken
Drufrus hade satt en typ akvarie eller liten bensinslang på luftningen på lockat och slagit en knut på slangen.
Alternativt att man leder ner slangen snyggt någonstans.
Har du kollat med säkerhet om det kommer från själva runt om tanklocket eller från luftningen på locket
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|