Fast likförbannat har du nu en anmärkning i ditt register.
"antal skadefria år......0"
Någon som vet hur länge anmärkningarna hänger kvar?
Har en gammal skada från 04 som lever kvar i ett bolag.
Var inga problem att teckna nytt men man vill gärna nångån bli av med sina misstag o bravader och vara prickfri.
Gjensidiges lista sträcker sig till "över 30 år"
Har fått elproblem med hojen. Samtliga blinkers + tutan har gett upp. Vad göra, jag är väldigt blond och okunnig och saknar logiskt tänkande vid sådana här grejor. Vad kan vara felet och har någon annan samma problem på sin hoj?
Visa tecken med armarna går ju alltid, men när tutan är sönder så man inte kan tuta på sliskiga, trafikfarliga typer i flashiga BMW:s så är det ju katastrof
Inga bilder, men har oxå hört rykten en R-version. Även att det ska komma motorgodis. 80 HP har man fått ur motorn, vet dock inte om det är RWHP. Framtaget med förgasare, förhandlingar pågår tydligen med ngn amerikansk firma som ska ta fram en map till insprutet. Kanske är det kit:et som ska sitta orginal på nya R-versionen. Att delarna finns vet jag men R-versionen är bara spekulationer från min sida.
Jämförde min hoj med en annan 690 SMC igår, det var större skillnad än vad jag trodde!
Min hoj har äntligen fått temprament, tvåans växel är nästan lika ettrig som ettans växel är orginal med Akra o en kugg mindre fram, i läge 2. Finns fortfarande utrymme att förbättra map:en lite. Men tror att jag sitter nöjd den här säsongen så jag får köra lite oxå. Men om kit:et med motordelarna släpps i höst/vinter så kommer jag nästan garanterat ha det monterat till nästa sommar, hehe!
Nu har K&N:s luftfilter kommit till våra hojar. Fick meddelande idag via mail.
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=KT-6908
Hallå guys.
Tänkte dra till med en egen liten "service" mellan 1000km och 5000km på cykeln.
Någon som vet produkt nummer på de oljefilter som behövs, tror det är 2st?
Vad kör ni med för olja?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |