Vad är sista-bästa-kompis-priset?
Alldeles för mycket som dom flesta som inte vill skriva ut nåt pris i en annons, oseriöst!
Alldeles för mycket som dom flesta som inte vill skriva ut nåt pris i en annons, oseriöst!
Ja det är jävligt sant...
Hatar själv när folk inte skriver ut priserna
Okey, så en spänn är priset som gäller alltså.
Jag ger dig en tia eftersom jag är snuskigt rik
Offroad hjulen på och avgasskydd,nu börjar säsong del 2.På med varmt ställ och ut o fräsa runt.
Den enkla konstruktionen avgasskydd,en bit någon typ kabelstege höll måttot än,inga brända hål i byxa.
Möjlighet att bygga vidare på och eventuellt montera små böjda plåtbitar för ännu bättre skydd.
Blev lite grusvägar och stubbaåker........sjukt kul och det går fint med offroadhjulen på 690 SMC'n
Nä nån tid till ute bilder blev det inte,glatt sprättande så jag har kramp efter smile groparna
Fick bli garage bild istället.
Och så väcker jag lite liv i tråden igen
Vad är det för serviceintervaller på 690 SMC? Och vilka är bara oljebyte/kontroll och vilka är de mer omfattande, alltså ventiler etc...?
500 mil olje byte
1000 mil olja, ventiljustering
Har fått kortslutning på hojen. Tuta, bromsljus o blinkers är helt utslagna, byta säkring hjälper inte, håller kanske nånen kvart sen är det dött igen. Hur fixa detta? Är en stolpe när det gäller el
Det är inte så att kablarna till tutan har smält av värmen från avgaskröken och blivit kortslutet?. Det råkade jag i alla fall ut för. Fick flytta tuttan ett par cm.
Tack för tipset
Vart sitter kablarna till tutan, eller hur känner jag igen dem rättare sagt?
Tack för tipset
Vart sitter kablarna till tutan, eller hur känner jag igen dem rättare sagt?
Mina hade smält ihop på tutan , fick flyttat tutan och satt på nya kabelskor och bytt säkring så fixade det sig. Vet inte om det gäller samma för dig, men värt att kolla upp. Blir en jäkla värme vid kröken.
Lycka till......
Ja, men kablarna går väl från tutan o in under sadeln (dvs dem/den är skymmd/a)
Är väl iof inte värre än att man får plocka lös kylarvingen o försöka följa kabeln från tutan o sen om den smällt.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|