empo021
Bannad
vad ska du ha för delar?
www.karlstrommotor.com
trim,stunt mods osv
nu kommer en väldigt dum fråga , finns det att köpa färdiga 12 plattor till smc ?
antar att svaret är nej
vad ska du ha för delar?
www.karlstrommotor.com
Är ju bara att banka 2 hål i plåten o skruva fast dem i dem 2 hålen som redan finns på skärmen
Kan posta lite bilder senare.
Tja!
letar 690 smc 08-10, gärna med 2-300mil på nacken. Hittade den här, vad är eran magkänsla? 20mil och sen sälja?
http://www.blocket.se/stockholm/KTM_....htm?ca=14&w=3
http://www.fjollhoj.se/album_pic.php?pic_id=299
Visar ungefär hur jag har, nu har jag däremot miniblinkers, det måste du ha annars blåser orginalbjässarna av..
Borrade hål i orginalstänkan vid den "högsta punkten", fungerar utmärkt med miniblinkers! (en ny orginalstänka kostar 150 kr)
Hojen va väl inte hans typ.. Den har gått 20 mil, är ju knappast nå fel på den, om det nu skulle vara så har du garanti kvar! Aldrig varit så nöjd över en hoj, KÖÖÖÖP!![]()
EDIT: Någon som vet en ktm-handlare som har bra koll på 690 modellen som även kan mappa om ("custom-mappa")?
Jag kan av erfarenhet säga att polisen i Stockholm i alla fall inte godkänner den här lösningen.
Så nu kör man med fulstänkan igen.![]()
Är det bra pris tycker du? Vad kostar helsystemet? Är det verkligen helsystem man sätter på 690 eller bara slipon? Har hört att helsystem inte hjälper? Sen en annan amatörfråga, är det kata på dom här hojarna?
Jag kan av erfarenhet säga att polisen i Stockholm i alla fall inte godkänner den här lösningen.
Så nu kör man med fulstänkan igen.![]()
Som sagt: någon som vet en ktm-handlare som har bra koll på 690 modellen som även kan mappa om ("custom-mappa")?
Polisen har inte haft några synpunkter på min (R&G's lösning).
Bild på den lösningen?
Har du regplåtsbelysning då också?
Är det bra pris tycker du? Vad kostar helsystemet? Är det verkligen helsystem man sätter på 690 eller bara slipon? Har hört att helsystem inte hjälper? Sen en annan amatörfråga, är det kata på dom här hojarna?
Helsystem kostar mer än det smakar, du tjänar nåt halvkilo & en halv hk till typ.
Bättre att banta sjäkv några kilo![]()
Hittade inga bra bilder just nu på jobbet.
svar ja det är vit klarglas i botten av lampglaset.
Man byter alltså lampa och hela köret.
Ser snyggt ut!![]()
Men om man bygger om såpass, skulle det inte kännas jävligt drygt med 1500 i böter för fel regplåt?
Surt, böter? Vad anmärkte dom på?
Det är trimmat, custom map och filter direkt på insuget, Akra helsystem.
Har inte kollat vidare, men det skulle ju komma factory trim-delar.
Börjar tröttna lite på "vanliga" motarder, den här säsongen kommer jag nog skicka min 690. Antingen uppgraderar jag till nya Hypern eller köper en lätt enduro o drar till skogs.
http://www.fjollhoj.se/album_pic.php?pic_id=299
Visar ungefär hur jag har, nu har jag däremot miniblinkers, det måste du ha annars blåser orginalbjässarna av..
Borrade hål i orginalstänkan vid den "högsta punkten", fungerar utmärkt med miniblinkers! (en ny orginalstänka kostar 150 kr)
IMORN får jag hem min 690 smc!!!Hur glad är jag på en skala? inte åkt motard på 3-4år och hoj på 2år.. ska bli så fucking nice! Vad kostar ett set plast? Inte helt säker på att jag gillar det vita.
puss puss
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy